psadaki Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 At du har mareritt betyr ikke nødvendigvis at du behøver en psykolog, eller en klarsynt for that matter. Finn ut hva i drømmen som får deg til å oppleve det som et mareritt. Ta egen kontroll i drømmene dine er et godt råd. (Meditasjon/Lucid som tidligere nevnt) Gjør deg oppmerksom på hva du tenker på før du legger deg. Har du usunne matvaner rett før sengetid? Eller kanskje uregelmessig døgnrytme? Lenke til kommentar
tryvie Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei jeg er klarsynt. (Hold kjeft alle som ikke tror på det.) Jeg tenker at grunnen er at du ser for mye vold, skremmende filmer, osv. som påvirker det psykiske i hodet ditt. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei jeg er klarsynt. (Hold kjeft alle som ikke tror på det.) Jeg tenker at grunnen er at du ser for mye vold, skremmende filmer, osv. som påvirker det psykiske i hodet ditt. Hvor bor jeg, o klarsynte..? 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 er det virkelig så vanskelig for folk å forstå at TS KUN vil ha svar fra klarsynte? ingen mer OT å dritt. Hehehe, artig at denne gamle tråden dukket opp igjen, siden det var en slik gullfisk her: Er det ikke litt mye forlangt av en TS at svar kun skal komme fra noe/noen som ikke finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå