MedaDwor Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sry, men å bruke penger blir feil uansett. Dine mareritt om å løpe langt og fort uten å løpe fra den som jager deg, kan jeg ikke hjelpe deg med. De marerittene angående fossefallene og fullmånen, skal du tenke godt gjennom og siden forsøke å skrive ned i detalje. Detaljene du skriver ned, vil etterhvert få deg til å forstå. Du kan egentlig ikke gjøre annet enn å legge deg på et annet tidspunkt for å bli kvitt marerittene, vil foreslå å ikke sove mer enn 7 timer og ikke ha for tykk dyne. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vet at TS ikke er ute etter dette, men å bruke penger på klarsynte er å kaste penger ut av vinduet, dessverre. Ja, det er det. Jeg skulle selv sjekke om det var noe i det en gang i tida... Jeg er flau over det, og det er flaut å skrive det her.. :!: Men jeg måtte.. Hadde en trang til å finne det ut... INGEN ting av det hun sa, skjedde! Og da også helt banale ting som burde ha skjedd, eller som ville vært høyest sannsynlig at ville skje.. Jeg kom meg ikke på noen fest (...) selv om jeg strevde hardt å finne en fest (...) hun hadde jo sagt at det ble fest i helga(...) Det var bare det første hun spådde, og at jeg også på denne festen skulle finne meg en god kjæreste... Det skjedde ikke.. Jeg sa jeg skulle begynne på skolen, og da sa hun at alt kom til å gå som en drøm. Jeg var virkelig innstilt på det, men måtte avbryte studiet på grunn av psykisk sykdom som gjorde det vanskelig å fortsette så jeg droppet ut... Alt skjedde faktisk stikk motsatt av hva hun fortalte... Ikke noe som helst, og det var jo mye hun sa, skjedde... Jeg husker ikke hvor mange penger, men jeg tror det ble 200-300 kroner rett ut av vinduet, og dette fordi hun brukte litt tid på å tenke, eller "se inn i fremtiden".. Dette er egentlig svindel! Min dumhet, og andres dumhet skaper millionærer av disse svindlerne som påstår de har egenskaper andre ikke har. Jeg mener sånn rent politisk, at dette burde vært forbudt! Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vi hører stadig og ofte at "hjernen bearbeider drømmer", men hvor mye innsikt har den generelle nordmann om det. Poenget mitt, folk her sier altfor enkelt og altfor trygt "...at hjernen BARE bearbeider...", men selv om vi har hørt dette, lest det, hvor kommer denne selvsikkerheten fra som om man visste alt om hvordan hjernen fungerer. Det er så banalt i en kontekst som er så avansert. Folk har en tendens til å snakke om det som om det var en typisk norsk brødskive, "det er liksom bare å kline på med smør, det er hele forklaringen" Drømmer kan selvsagt oppfattes og bedømmes som et rent naturlig fenomen... Hvorfor drømmer vi. Fordi en Gud har(...) Nei... Svaret på at vi drømmer er rett og slett at hjernen må bearbeide alle sanseinntrykkene og så videre, for at man skal kunne våkne neste dag uthvilt, med en klar hjerne som gjennom hele natten har bearbeidet opplevelsene, sanseinntrykkene og så videre. Drømmene kan også advare mot ting som kan komme til å skje i fremtiden, siden hjernen også legger sammen 2+2, ut fra hva man har opplevd om dagen.. Det er derfor at mange drømmer drømmer som virkelig også skjer. Hjernen vår er like intelligent når vi sover som når vi er våkne, det er jeg ganske sikker på... Den ser sammenhenger underbevisst, og dette kan komme frem i drømmene, og derfor kan mye av det vi drømmer bli sanndrømt, selv om det skal en del til... Men hjernen er en god matematiker slik sett. Det er ikke et enkelt tema.. For å finne ut hva drømmer er. Gjør som meg, observer og test det ut over lang tid.. Skriv ned hva du driver med om dagene, og hva du drømmer om nettene, det du husker, eller bare skriv ned mareritt, god drøm, og så videre, hvis du ikke husker innholdet, men føler den var god, dårlig og så videre. Sjekk selv hva disse drømmene er for noe.. I bibelen ser man foresten forfattere som skrev om drømmene sine som virkelige historiske begivenheter. Så primitive er ikke vi, i alle fall... Men det er et godt argument for at bibelen er skrevet av mennesker som trodde alle tanker var sanne, og som også trodde at alle drømmene de hadde om Gud og Jesus også var bokstavelig talt sanne, og gode nok indiseier for å skrive det ned som historisk korrekt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vet at TS ikke er ute etter dette, men å bruke penger på klarsynte er å kaste penger ut av vinduet, dessverre. Ikke dersom det har en placebo-virkning. Klarsynthet burde være en legitim business, men man burde regne det som noen garanti for resultater. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vet at TS ikke er ute etter dette, men å bruke penger på klarsynte er å kaste penger ut av vinduet, dessverre. Ja, det er det. Jeg skulle selv sjekke om det var noe i det en gang i tida... Jeg er flau over det, og det er flaut å skrive det her.. :!: Men jeg måtte.. Hadde en trang til å finne det ut... INGEN ting av det hun sa, skjedde! Og da også helt banale ting som burde ha skjedd, eller som ville vært høyest sannsynlig at ville skje.. Hvis du går tilbake til henne så kan hun nok forsikre deg om at det kun var kosmisk ubalanse vettu 2 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vet at TS ikke er ute etter dette, men å bruke penger på klarsynte er å kaste penger ut av vinduet, dessverre. Ikke dersom det har en placebo-virkning. Klarsynthet burde være en legitim business, men man burde regne det som noen garanti for resultater. Skulle egentlig ha det med i mitt innlegg, men kom ikke på ordet.. placebo effekten er ganske fantastisk, så en bra dokumentar på nettet som jeg gjerne skulle sett igjen. Om noen vet hva jeg snakker om takker jeg for link Finnes sikkert mange.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 er det virkelig så vanskelig for folk å forstå at TS KUN vil ha svar fra klarsynte? ingen mer OT å dritt. ja, vet selv jeg er OT nå, dere behøver ikke kommentere det. Det var ikke vanskelig å forstå at Ts ønsket svar fra klarsynte. Dog er det slik at jeg er vokst opp med en mor som er "klarsynt" og LEVER av å være klarsynt. Ut fra den informasjon jeg har, så vet hun ikke selv at hun bedriver svindel, noe som gjelder veldig mange om ikke alle klarsynte. "De lyver så de tror det selv." Det er gått så langt, at jeg ikke har hatt kontakt med min egen mor, på 1,5 år. For meg var det et etisk valg, at jeg ikke lenger klarte å se på at hun "svindlet" gotroende mennesker, bevisst eller ubevisst. Spesielt etter at jeg selv begynte å jobbe med "trylling". Mye stress ja. Det siste inlegget var bra. Snakker forresten stadig med psykolog. Men det kurerer ikke mine mareritt. ja takk for svar alle sammen. Dessverre så er det slik at man ikke umiddelbart blir kurèrt. Det antar jeg at din psykolog også har fortalt deg. Det finnes ingen mirakelkur for slike lidelser, dessverre. Jeg har 20/20 syn, hva vil du vite? Jeg vil vite om det er mulig for meg å omvende svigermor og svigerfar, og i tillegg få dem til å kutte ut Visjon Norge helt... Klarer jeg det med ståpåvilje ? Eller er den ståpåviljen nytteløs? Hvorfor i alle dager skulle de kutte Visjon Norge? Den tiden jeg hadde tilgang på Visjon Norge, så jeg på denne kanalen som en av mine beste kilder til underholdning!(!!!!!) Når det gjelder det å få dine foreldre bort fra troen, så kan dette være svært vanskelig. For min del så har det gått 1,5år, siden jeg sist hadde kontaktmed min mor. Nettopp fordi hun er healer, regresjonsterapeut og liknende. HUn prøvde ustanselig, selv etter at jeg hadde sagt: "Stopp! Greit at vi er uenige, men hvis du fortsetter disse forsøkene på å omvende meg, så kan ikke jeg fortsette dette "forholdet"" lenger. På mange måter er det trist, men samtidig er det en fantastisk frihetsfølelse. Er det noen i Trondheimsområdet som er skikkelig troende, så stiller jeg opp for en demonstrasjon[sic], for å vise hvor enkelt det er å lure menneskehjernen. Jeg må få påpeke at jeg ikke er det minste flink, men jeg har visse teknikker som er anvendbare i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jeg er klarsynt og bor i Vestfold. Timepris er 10 000kr om det skulle være noe. Endret 23. desember 2011 av Pingas Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vi hører stadig og ofte at "hjernen bearbeider drømmer", men hvor mye innsikt har den generelle nordmann om det. Poenget mitt, folk her sier altfor enkelt og altfor trygt "...at hjernen BARE bearbeider...", men selv om vi har hørt dette, lest det, hvor kommer denne selvsikkerheten fra som om man visste alt om hvordan hjernen fungerer. Det er så banalt i en kontekst som er så avansert. Hva er det med deg egentlig? Det virker som om du tror at ALT du ikke vet noe om det samme som at alle ikke vet noe om det heller.... Faktum er at i de siste ti årene har hjerne forskningen tatt kvantesprang i viten og kunnskap om hjernen, så vitenskapen VET i dag LANGT mer enn hva meningmannen i gate tror vitenskapen vet om hjernen, for den kunnskapen er så mye og på så mange områder at ingen, ikke engang de som jobber med dette hver eneste dag hele tiden, har mulighet til å lære seg alt om hjernen. Men tro ikke at vi lever i blind uvitenhet om hvordan hjernen er bygget opp og dens virkemåte, for det er langt unna sannheten... Og med hensyn til hjernen... Våre tanker, følelser og ideer er alle et produkt av hjernen. Hjernen er bygget opp rundt elektriske og kjemiske signaler som igjen utgjør våre tanker, følelser etc... Skal trådstarter ha NOEN mulighet til å bli kvitt tankene som plager ham er han nødt til å gjøre det i sin egen hjerne, med sin egen hjerne. Det merkelige er at hadde det kommet et innlegg det vedkommende sverget på at han hadde guds krefter så hadde du, lonelyman, ikke tvilt på det i det hele tatt, til TROSS for at vi ikke vet noen verdens ting om noen guder annet enn gjettningene som noen ignorante menn skev ned for lenge siden og som fremdeles bare er gjettninger, da ingen bevis, ikke så mye som en indikasjon engang, er kommet på bordet fra noen av disse gudene... Så her skyter du deg i foten når du snakker om viten... For vi vet langt mer om vår hjerne og dens virkemåte enn vi vet om noen gud, spøkelse eller det som fremelskes som det "åndelige".... 3 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vet at TS ikke er ute etter dette, men å bruke penger på klarsynte er å kaste penger ut av vinduet, dessverre. Ja, det er det. Jeg skulle selv sjekke om det var noe i det en gang i tida... Jeg er flau over det, og det er flaut å skrive det her.. :!: Men jeg måtte.. Hadde en trang til å finne det ut... INGEN ting av det hun sa, skjedde! Og da også helt banale ting som burde ha skjedd, eller som ville vært høyest sannsynlig at ville skje.. Hvis du går tilbake til henne så kan hun nok forsikre deg om at det kun var kosmisk ubalanse vettu Hehe. Jaja.. Selvsagt. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) er det virkelig så vanskelig for folk å forstå at TS KUN vil ha svar fra klarsynte? ingen mer OT å dritt. ja, vet selv jeg er OT nå, dere behøver ikke kommentere det. Det var ikke vanskelig å forstå at Ts ønsket svar fra klarsynte. Dog er det slik at jeg er vokst opp med en mor som er "klarsynt" og LEVER av å være klarsynt. Ut fra den informasjon jeg har, så vet hun ikke selv at hun bedriver svindel, noe som gjelder veldig mange om ikke alle klarsynte. "De lyver så de tror det selv." Det er gått så langt, at jeg ikke har hatt kontakt med min egen mor, på 1,5 år. For meg var det et etisk valg, at jeg ikke lenger klarte å se på at hun "svindlet" gotroende mennesker, bevisst eller ubevisst. Spesielt etter at jeg selv begynte å jobbe med "trylling". Mye stress ja. Det siste inlegget var bra. Snakker forresten stadig med psykolog. Men det kurerer ikke mine mareritt. ja takk for svar alle sammen. Dessverre så er det slik at man ikke umiddelbart blir kurèrt. Det antar jeg at din psykolog også har fortalt deg. Det finnes ingen mirakelkur for slike lidelser, dessverre. Jeg har 20/20 syn, hva vil du vite? Jeg vil vite om det er mulig for meg å omvende svigermor og svigerfar, og i tillegg få dem til å kutte ut Visjon Norge helt... Klarer jeg det med ståpåvilje ? Eller er den ståpåviljen nytteløs? Hvorfor i alle dager skulle de kutte Visjon Norge? Den tiden jeg hadde tilgang på Visjon Norge, så jeg på denne kanalen som en av mine beste kilder til underholdning!(!!!!!) Når det gjelder det å få dine foreldre bort fra troen, så kan dette være svært vanskelig. For min del så har det gått 1,5år, siden jeg sist hadde kontaktmed min mor. Nettopp fordi hun er healer, regresjonsterapeut og liknende. HUn prøvde ustanselig, selv etter at jeg hadde sagt: "Stopp! Greit at vi er uenige, men hvis du fortsetter disse forsøkene på å omvende meg, så kan ikke jeg fortsette dette "forholdet"" lenger. På mange måter er det trist, men samtidig er det en fantastisk frihetsfølelse. Er det noen i Trondheimsområdet som er skikkelig troende, så stiller jeg opp for en demonstrasjon[sic], for å vise hvor enkelt det er å lure menneskehjernen. Jeg må få påpeke at jeg ikke er det minste flink, men jeg har visse teknikker som er anvendbare i denne sammenheng. Sant det. Noen lar seg bare ikke overtale. =) Det var forresten svigermor og svigerfaren min, ikke mor og far Fattern er så ureligiøs som man kan få blitt, stiller seg så uinteressert til religion at det nesten er litt morsomt. Da jeg var liten spurte jeg ham om han trodde på Gud.. Da svarte han: "Ja... Hæn jug da vel itte hæn" (På brei totning: Ja.. han lyver vel ikke han(...)" ... Bare sånn artig kommentar han kommer med... Men hvis man spurte litt mer inngående, så svarer han: "Det får vi aldri svaret på!" og ren avvisning... Han virker så totalt uinteressert at jeg aldri siden har spurt ham om det... Han har også svart avvisende at: "Du får spørre presten, for han vet jo best(...)" Mor har vokst opp i en kristen familie, men er ikke spesielt engasjert heller... Ikke medlem i noen som helst "menighet" eller noe slikt, bare har en personlig tro - og er vel ekstremt liberal. Ikke den som "forkynner" noe, eller har en aktiv kristentro.. Vi har for eksempel aldri gått i kirka på julaften og sånt... Egentlig er jeg skikkelig glad for fatterns manglende tro, og mutterns så å si manglende interesse for troa si... =) hehe... Hun er vel slik som tror på alt... Hun hadde trodd på at mora di var klarsynt og så videre... Hun tror jo på alt... men hun hadde absolutt ikke vært en av de som hadde ringt inn og betalt massevis av penger... Hehe.... Så sånn er det.... Endret 23. desember 2011 av °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Etter en del innlegg av denne typen på diskusjon.no har jeg bare lært meg at det er best å gi dem det de vil ha, et litt vagt svar som kunne truffet en hvem som helst som hadde spurt etter gitt spørsmål. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Etter en del innlegg av denne typen på diskusjon.no har jeg bare lært meg at det er best å gi dem det de vil ha, et litt vagt svar som kunne truffet en hvem som helst som hadde spurt etter gitt spørsmål. Altså ikke ulikt de klarsyntes egen modell? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Haha, håper ikke de klarsynte oppdager&saksøker :9 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Drømmer gjør faktisk litt mer enn å bearbeide hva som har skjedd dagen før. Ettersom kroppen reagerer helt likt, rent fysisk, som om det man drømmer faktisk hadde skjedd så er det tydelig at man drømmer om ting man er redd for, eller trenger erfaring i å oppleve. På den måten har kroppen allerede "erfaring" i den situasjonen. Og dermed er sjansene for at kroppen takler det bedre, større, om man skulle oppleve det på ordentlig. Og ja, dette har blitt vitenskaplig bevist. LonelyMan ser ut til å bruke relativitetsteorien når det gjelder enhver ting som ikke støtter hans allerede forhåndsdømte konklusjon om Gud. Dersom det ikke passer "ingen vet EGENTLIG", "det KAN hende at det IKKE er sånn, selv om alt peker den retningen". Jaja Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Drømmer gjør faktisk litt mer enn å bearbeide hva som har skjedd dagen før. Ettersom kroppen reagerer helt likt, rent fysisk, som om det man drømmer faktisk hadde skjedd så er det tydelig at man drømmer om ting man er redd for, eller trenger erfaring i å oppleve. På den måten har kroppen allerede "erfaring" i den situasjonen. Og dermed er sjansene for at kroppen takler det bedre, større, om man skulle oppleve det på ordentlig. Og ja, dette har blitt vitenskaplig bevist. Dette har vel ikke blitt generelt vitenskapelig bevist så langt jeg vet? Dette vil jeg gjerne ha pålitelig kilde til.... Så langt jeg vet er det kun en teori som alle andre teorier per nå, uten noe mer standfastig enn det den går utifra! La meg legge til: 2 testsubjekter som sier seg enig er IKKE et VITENSKAPELIG bevis, bare så det er stadfestet... Folk kaster dette uttrykket altfor mye rundt seg for tiden! Endret 31. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Drømmer gjør faktisk litt mer enn å bearbeide hva som har skjedd dagen før. Ettersom kroppen reagerer helt likt, rent fysisk, som om det man drømmer faktisk hadde skjedd så er det tydelig at man drømmer om ting man er redd for, eller trenger erfaring i å oppleve. På den måten har kroppen allerede "erfaring" i den situasjonen. Og dermed er sjansene for at kroppen takler det bedre, større, om man skulle oppleve det på ordentlig. Og ja, dette har blitt vitenskaplig bevist. Dette har vel ikke blitt generelt vitenskapelig bevist så langt jeg vet? Dette vil jeg gjerne ha pålitelig kilde til.... Så langt jeg vet er det kun en teori som alle andre teorier per nå, uten noe mer standfastig enn det den går utifra! La meg legge til: 2 testsubjekter som sier seg enig er IKKE et VITENSKAPELIG bevis, bare så det er stadfestet... Folk kaster dette uttrykket altfor mye rundt seg for tiden! Det var en Finsk forsker som hadde forsket på rotter. Og hva som skjer dersom de ikke får søvn: http://www.dagbladet.../08/523176.html http://www.psycholog...ms-night-school Når de drømmeløse rottene ble sluppet ut i et åpent landskap, holdt de seg til de åpne områdene i stedet for å søke dekning slik alle de upåvirkede testrottene gjorde. I stedet for å begrave et fremmed objekt som ble lagt ut, slik vanlige rotter gjør når de føler seg truet, lot rottene uten drømmesøvn objektet være og pusset pelsen sin i stedet. I villmarken ville rottene vært lette bytter. Konklusjonen så langt er at dersom man ikke drømmer så får man ikke like god erfaring i ting som ellers er nødvendig for vår overlevelse. Egentlig virker det jo svært logisk. Det er jo allerede bevist at kroppen reagerer helt likt fysisk når vi drømmer. Hjertet slår fortere, pulsen øker og adrenalin skilles ut. Hvorfor skulle kroppen gjøre det? Dersom det ikke har noe formål? Vel, nå ser det ut til at det faktisk har et formål. Det forklarer også hvorfor vi drømmer som vi gjør, utfra alder. Når man er liten drømmer man gjerne om trivielle "skumle" ting, som f. eks troll, hekser, at foreldrene dør etc etc. Når man blir eldre eskalerer alvorlighetsgraden til mer alvorlige temaer. Og dette forklarer egentlig alt. Så nei, det er vel ikke 100% ferdig konkludert, men så langt ser dette ut til å være langt mer sannsynlig enn noe annet. Endret 31. desember 2011 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Drømmer gjør faktisk litt mer enn å bearbeide hva som har skjedd dagen før. Ettersom kroppen reagerer helt likt, rent fysisk, som om det man drømmer faktisk hadde skjedd så er det tydelig at man drømmer om ting man er redd for, eller trenger erfaring i å oppleve. På den måten har kroppen allerede "erfaring" i den situasjonen. Og dermed er sjansene for at kroppen takler det bedre, større, om man skulle oppleve det på ordentlig. Og ja, dette har blitt vitenskaplig bevist. Dette har vel ikke blitt generelt vitenskapelig bevist så langt jeg vet? Dette vil jeg gjerne ha pålitelig kilde til.... Så langt jeg vet er det kun en teori som alle andre teorier per nå, uten noe mer standfastig enn det den går utifra! La meg legge til: 2 testsubjekter som sier seg enig er IKKE et VITENSKAPELIG bevis, bare så det er stadfestet... Folk kaster dette uttrykket altfor mye rundt seg for tiden! Det var en Finsk forsker som hadde forsket på rotter. Og hva som skjer dersom de ikke får søvn: http://www.dagbladet.../08/523176.html http://www.psycholog...ms-night-school Når de drømmeløse rottene ble sluppet ut i et åpent landskap, holdt de seg til de åpne områdene i stedet for å søke dekning slik alle de upåvirkede testrottene gjorde. I stedet for å begrave et fremmed objekt som ble lagt ut, slik vanlige rotter gjør når de føler seg truet, lot rottene uten drømmesøvn objektet være og pusset pelsen sin i stedet. I villmarken ville rottene vært lette bytter. Konklusjonen så langt er at dersom man ikke drømmer så får man ikke like god erfaring i ting som ellers er nødvendig for vår overlevelse. Egentlig virker det jo svært logisk. Det er jo allerede bevist at kroppen reagerer helt likt fysisk når vi drømmer. Hjertet slår fortere, pulsen øker og adrenalin skilles ut. Hvorfor skulle kroppen gjøre det? Dersom det ikke har noe formål? Vel, nå ser det ut til at det faktisk har et formål. Det forklarer også hvorfor vi drømmer som vi gjør, utfra alder. Når man er liten drømmer man gjerne om trivielle "skumle" ting, som f. eks troll, hekser, at foreldrene dør etc etc. Når man blir eldre eskalerer alvorlighetsgraden til mer alvorlige temaer. Og dette forklarer egentlig alt. Så nei, det er vel ikke 100% ferdig konkludert, men så langt ser dette ut til å være langt mer sannsynlig enn noe annet. Dette er absolutt ikke vitenskapelig bevis... Tror ordet du leter etter er at det er en hypotese basert på testresultater. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jojo, skal man være helt korrekt så Jeg vet forskjellen på en Vitenskaplig teori og de vi kaller "teori" på folkemunne. Jo, dette er en these, helt klart. Men slik jeg ser det så er dette den mest logiske forklaringen. Og det beste av alt, ingenting utenomjordisk, "åndelig" eller annen ukjent variabel trengs for å få denne ligningen til å gå opp. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du vil ha mer nytte av en psykolog, enn "klarsynte". "Klarsynte" bedriver med juks og fanteri, og bruker kun teknikker som "cold reading", "hot reading" og tilsvarende fjusk. og facebook, og google ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå