HKRoed Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Er det mulig å brenne en musikk CD i Nero slik at det høres ut som om en står å mixer? Altså at de blir fadet i hverandre. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hvis du legger til en sang, så trykker properties så er det mange muligheter der...men jeg vet ikke om dette hjelper deg no særlig? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 det er mulig, med én brenne-parameter i nero Husker ikke hva den heter da jeg ikke bruker Nero/windows lengre. K3B er bra om du noen gang skulle begynne med Linux Er nok ikke "burn-at-once" den heter, men er noe i den leia, om jeg husker rett.. Cder er billige, kan alltids prøve deg fram Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 det er mulig, med én brenne-parameter i nero Er nok ikke "burn-at-once" den heter, men er noe i den leia, om jeg husker rett.. Burn-at-once fjerner forsinkelsen på 2 sek (standard) imellom sangene ja. Men det er ikke den innstillingen jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Som nevnt tidligere kan du få dette til ved å : - høyreklikke f.o.m sang nr. 2 og velge properties/egenskaper - nederst i vinduet haker du av ved "Cross fade with previous track:" - deretter velger du hvor mye av slutten på forrige sang og begynnelsen av neste sang skal "cross fade" i ant. sek. Da ser du at ant. sek. i rubrikken "Pause" settes automatisk til 0, så her trenger du altså ikke konfigurere noe. Har gjort det samme selv på endel "party-mix"-cd'er og det blir ganske kuult Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hmm. Testa dette nå, men det gikk ikke helt etter planen. Hvor mange sekunder fader du? Jeg merket alle sangene, valgte 4 sekunder på fade og klikket på brenne ikonet. Da fikk jeg feilmld om at den første sangen ikke kunne ha mer enn 2-3 sek pause. Satt sang nr 1 tilbake til 2 og brant. Valgte jeg får få sekunder til fadeing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå