yabo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hei, jeg kjøpte en Samsung Galaxy Nexus i dag. Jeg har netcom kontantkort, og kan sende meldinger og sms. Men jeg kommer meg ikke online! Jeg har Data Enabled haket av under Mobile Network Settings, men når jeg åpner nettleseren så finner den ingenting... Hva kan jeg gjøre? Edit: Kan velge netcom som network operator, og når jeg trykker netcom står det at jeg har koblet til operatøren. Endret 22. desember 2011 av yabo Lenke til kommentar
agnard Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du også data roaming aktivert under samme instillingene? vet at tele2 kunder må ha også den på for å kunne koble seg til, men usikker på om netcom kunder må ha det;) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Netcom kunder trenger ikke ha på dataroaming, de har sitt eget nett. Har du riktig oppsett under "Settings -> Wireless & Networks - More... -> Mobile networks -> Access Point Names"? Sammenlign med oppsett som du antakeligvis finner på sidene til netcom... Lenke til kommentar
yabo Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg dro og fikk tak i et nytt SIM-kort. Nå virker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå