Gå til innhold

Montering av GoPro Hero 2 på hjelm

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg for ei uke siden GoPro Hero 2. Skal til helgen opp på fjellet og vil gjerne ha kameraet fastmontert på hjelmen til vi skal i skiløypene.

Men, eg prøvde å finne en god plassering og den beste plasseringen(og vanligste etter hva eg kan se) er nesten helt på toppen av hjelmen. Men, når eg hadde hjelmen på meg og teste(ved å holde det fast på toppen) så merket eg den ekstra vekten når eg beveget på hjelmen.

Spørsmålet mitt blir da, er dette noe andre har merket som et "problem"? Er det noe som irriterer? Selve vektøkningen var jo ikke så stor, men forhøyet tyngdepunkt var litt "irriterende".

Merk at eg ikke har det tilpassede hjelmfeste, kun standard feste for buet overflate samt feste i kameraet. Monterer eg det i fronten kommer det i veien når eg løfter av meg skibrillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ja:-) jeg fikk meg gopro i går men vet fortsatt gaaaanske mye om den;-)

Jeg ambefaler deg å kjøpe en stropp til å ha rundt overkroppen!!

Hvis du ikke synes det var en bra ide så kan du feste kameraet på skistaven;-)

Eller så kan du feste den på skituppen!

Hvis du ikke er fornøyd med noen av forslagene så anbefaler jeg å få en venn til å filme deg med den!

Men som du sa hadde du prøvd alle stedene og hjelmen var den beste! Håper jeg hjalp deg uansett:-)

Endret av Ff21mars
Lenke til kommentar

Monterte det like godt på toppen av hjelmen. Merker kameraet kun når eg kjenner etter. Ellers er det lite til bry. :)

Har samtidig montert et feste i fronten på snowboardet, men når eg var i bakken nå disse dagene så var det så mye løssnø at kameraet ble dekket med snø hele tiden, så det ble ikke brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...