JohnnyBeGooD Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Heisann! Har et lite problem her, har en harddisk med størrelse på 583 GB men 389 GB er brukt.. Jeg klarer ikke å finne ut hvor disse filene som tar opp den størrelsen er? Har brukt et program og den sier at de 389GB ligger under folderen 'users'.. Men jeg finner ikke noen filer der som tar opp så mye plass? Hva gjør jeg nå, har ikke lyst til å formatere? -Vegard Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gå inn på en mappe, trykk på alt knappen på tastaturet for å få fram verktøy knappen hvis det trengs, gå inn på mappe alternativer, vis også trykker du på vis skjulte filer og mapper. Da skal de komme opp noen skulte mapper, kan hende det er noe der som tar plass. Lenke til kommentar
JohnnyBeGooD Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Takk fant mappen som brukte opp plassen, den heter så mye som AppData. Ligger under Datamaskin->(C:)->Brukere->Administrator Vet du hva den er godt for? Er forøvrig 3 mapper som ligger der Local LocalLow Roaming ser ut som det er kopierer av alt av programmer som er installert. EDIT: var visst en utorrent mappe der med en haug av nedlastninger. Takk for hjelpen. Endret 21. desember 2011 av V394rd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå