Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Blåtann er riktig. Teknologien er oppkalt etter en dansk konge ved navn Harald Blåtann, så det er ingen vits å slå over i engelsk når du omtaler teknologien med samme navn. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ser helt for jævlig ut med den pistolen der... Lenke til kommentar
selux Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 denne må være direkte oversatt fra et annet språk, blåtann for f**n x) originalnavnet til bluetooth er faktisk blåtann og er oppkalt etter Harald Blåtann. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) så kommer alle "voksne" og whiner over "fjortisene". Med "fjortisene" menes det selvfølgelig ALLE som syns kortet så kult ut med den pistolen og at den pistolen gjorde hovedkortet litt mer enn en firkant. Det er så jævla "inn" å kaste seg inn på "herre, så harry det her var!"-bølgen. Skaff dere ryggrad ^^ On-topic: jeg syns kortet så nice ut, design og specs. Prisen er stiv though. Endret 22. desember 2011 av MrLeftfield Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den pistolen var i overkant harry... Jess, blodharry, heldigvis så ser man lite til hovedkortet i maskiner som har som mål å ikke være harry AtW Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Får komentere den pistolen jeg å da. Kjøper kun kabinetter uten vinduer, så om den kjøleren ser ut som en pistol eller ser ut som en fjortis f.eks er MEG revnende likegyldig. Bare den gjør jobben. Forøvrig har jeg ingen planer om å kjøpe kortet. Noen liker den pistolen, andre ikke. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Y U ONLY GIVE US 4 memory slots?! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det folk som har brukt for mer enn 32GB med minne her? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg bare spør Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er det folk som har brukt for mer enn 32GB med minne her? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg bare spør Liker muligheten til å oppgradere/bygge på hva jeg allerede har, uten å måtte bytte ut alt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hovedkort til LGA2011 til nesten 3000 kr 4 minnespor 2 USB3.0 6 PCIe-spor P9X79 PRO er billigere og helt enkelt mer funksjonelt. Du betaler da ikke 3000 kr for å få et under middels hovedkort? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Men er det pistol på Asus kortet? Endret 24. desember 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Men er det pistol på Asus kortet? Hvis du absolutt skal ha et "tøft" hovedkort har Intel truffet bedre som sagt, i tillegg er RAMPAGE IV EXTREME enda tøffere Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Det var ment som kødd, hehe. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kommer det mer lommebok-vennlige prosessorer da? Ser kun to ganske så dyre liste på komplett. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er visst problemer med dette og andre X79 kort av Gigabyte. Kan vi skylde på pistolen? http://www.tomshardware.com/news/Gigabyte-MOSFET-G1.Assassin-2-GA-X79-UD3-GA-X79-UD5,14374.html "Last week a Taiwanese overclocker uploaded a video to YouTube showing a Gigabyte X79-UD3 motherboard smoking and then blowing a MOSFET during a mild overclocking stress test -- the board's CPU VRM just couldn't cope with the stress. Viewers blew off the "blow-up" as mere bad luck in the following comments (which have since been disabled)." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå