_sindre_ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er du en hardbarka spiller kan dette kortet for sokkel LGA2011 være alt du drømmer om. Test: Gigabyte G1.Assassin2 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Går det ann å få det uten pistol? 4 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 denne må være direkte oversatt fra et annet språk, blåtann for f**n x) 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Går det ann å få det uten pistol? Pistolen er til kjøling så det ville ikke være anbefalt.. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den pistolen var i overkant harry... 4 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det får være grenser for hvor harry det er mulig å designe et hovedkort. Måtte den pistolen aldri dukke opp igjen. Blir nesten flau av å se den. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det ser bare harry ut. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Å herre, en pistol..... Jada, skjønner de vil nå fjortisene, men kom igjen! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vel, jeg ble jo litt gla' da, når så mange tok avstand fra pistolen ! Det varmer en gammel antikriger. Men jeg har ikke alltid vært det - jeg har frydet meg over både pistoler og krigsspill. Det måtte til for å dytte inn i hue mitt hva som var bra - og ikke bra. Så ta imot pistolen de som vil, så får vi håpe den er med å utdanner dem. neinei, jeg er ikke hovmodig ! Jeg mener det oppriktig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 For dem som klager på pistolen. Det er ett hovedkort. big deal Kunne forstått klagen om det var detaljer på ett kabinett men med mindre du stiller pc'en på utstilling så vil verken du eller noen andre trenge å se den mer enn de gangene du må skifte noe i boksen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg kan ikke si at X79 frister med noe slik X58 gjorde i sin tid. LGA1155 er en såpass god plattform at jeg tror de vil slite hardt med å selge LGA2011, særlig med IB rundt hjørnet. X58 var en populær plattform, X79 slik den ble blir nok veldig lite solgt da LGA1155 med SB og IB tilfredstiller selv de mest kravstore. Irriterende at de ikke utviklet LGA2011 med flere workstation/pro type features. Endret 21. desember 2011 av Theo343 1 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) har selv kjøpt et Asus P9 X79 Pro. Jeg har de siste årene ofte gått for Gigabyte hovedkort, men deres nåvørende socket 2011-kort virker som hasteprodukter. Kronglete BIOS, unødvendig store kort, kun fire minneplasser på mange av modellene osv. gjør at jeg heller gikk for Asus P9, som for øvrig har fått veldig god kritikk overalt. Bare nevner dette på generelt grunnlag til alle som vurderer Gigabyte. Må også si at hovedkort"pynten" er noe av det latterligste jeg har sett på lenge. Virker som at målgruppen er fjortisser som synes militæret er veldig spennende. Da har Intel truffet bedre med hodeskallen de har på sitt 2011-kort ... Endret 21. desember 2011 av hardrock_ram 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Selv går jeg nok denne gangen fra X58+Xeon til noe ala Z68+IB. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Liker Gigabyte, men den pistolen kan jeg ikke ta seriøst. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men herre Jebus (Homer's versjon av Jesus) da, den pistolen er ikke noe stort. Kjøp heller et annet hovedkort hvis det er støtende? Sjekk det forrige Assasin kortet, akkurat samme design. ( Vent litt, var vel ett magasin der? ) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 For dem som klager på pistolen. Det er ett hovedkort. big deal Kunne forstått klagen om det var detaljer på ett kabinett men med mindre du stiller pc'en på utstilling så vil verken du eller noen andre trenge å se den mer enn de gangene du må skifte noe i boksen. Kabinetter med sidevindu eksisterer som kjent ikke. Nei, vent litt... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skal uansett mye til for å se slike detaljer med mindre man ser mer på kabinettet enn skjermen. Lenke til kommentar
Code# Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 4 minnesokler på 2011-sokkel er en vits. Skjønner ikke hvorfor man ikke trekker for dette. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 For dem som klager på pistolen. Det er ett hovedkort. big deal Kunne forstått klagen om det var detaljer på ett kabinett men med mindre du stiller pc'en på utstilling så vil verken du eller noen andre trenge å se den mer enn de gangene du må skifte noe i boksen.Kabinetter med sidevindu eksisterer som kjent ikke.Nei, vent litt... Men så ikke kjøp det da? Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jeg ser et problem med at cpu socket'en er såpass langt til høyre, de fleste kabinetter har hullet til venstre, der hvor 99% av alle faktisk har CPU'en sin.. men man får vel bare satse på at alle som kjøper dette kortet ikke har tenkt til å bytte cpu kjøler på en stund da.. Endret 22. desember 2011 av Qweel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå