Gå til innhold

Jobb 16 år, telefonselger?

Anbefalte innlegg

Okei, har nå bestemt meg for å søke jobb. Spennende... Var i byen for et par uker siden og leverte noen åpne søknader med mindre hell... Men etter noen kjappe søk på forumet her fant jeg ut at jobb som telefonselger kunne vært noe, og spm. mitt er da: Hvor søker jeg og hva kan jeg forvente i timeslønn osv.? Takker for svar på forhånd :)

Mvh Anders.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det blir da penger og arbeidserfaring ut av det uansett. Det er nok en jobb å vurdere i hvert fall, det florerer ikke med arbeid til en 16 åring.

Det er greit å drive med dette en stund,for å få erfaringer.Skal man fks satse på en karriere som selger senere i livet,er dette er fin måte å starte på.

Men det er ikke fett betalt nei,og sikkert ikke en hyggelig jobb heller.

Jeg er en av de som ber tlf selgere å drite og dra når de ringer,og det er mange som er som meg.Jeg hater det maset noe så inne i helvetet!!

Lenke til kommentar

Det blir da penger og arbeidserfaring ut av det uansett. Det er nok en jobb å vurdere i hvert fall, det florerer ikke med arbeid til en 16 åring.

Det er greit å drive med dette en stund,for å få erfaringer.Skal man fks satse på en karriere som selger senere i livet,er dette er fin måte å starte på.

Men det er ikke fett betalt nei,og sikkert ikke en hyggelig jobb heller.

Jeg er en av de som ber tlf selgere å drite og dra når de ringer,og det er mange som er som meg.Jeg hater det maset noe så inne i helvetet!!

Det er sikkert noe en telefonselger må lære seg å takle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...