Gå til innhold

Aston Villa- Arsenal 21.12 Kl. 20:45 - Villa Park


Anbefalte innlegg

Denne seieren satt virkelig langt inne. En dårlig kamp, og vi vinner borte mot AV. Stor prestasjon! Fantastisk! Utrolig viktige 3 poeng. Kos var stor idag. Bra innhopp av Rosicky og Bønna. Gleder meg til vi får tilbake Wilshere i form dog. Litt mer kreativitet. Ros til vår polske venn i mål og. Vi må ikke glemme han heller. Vi er heldige som har fått en så god keeper som var så klar til å ta over etter Almunia. Utrolig at han var klar for innhopp så spontant, og i tillegg viser en sterk mentalitet og stabilitet. Kudos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig håper jeg dette er det siste vi ser av klippekortet til Ramsey på en god stund før han har hevet seg skikkelig. Dog mener jeg at Benayoun generelt sett ikke holder et høy nok nivå til å være fast for oss heller.

250007605%5B1%5D.jpg

 

Den lubne tyskeren er altfor dyr. Selg ubrukelige Arshavin og Walcott, som forøvrig må være en av PLs mest grinete spillere, og kjøp jøden øyeblikkelig. For en mann! Per burde skamme seg - han er redd for ballen og like god på hodet som en av dvergene fra Fangene på Fortet. Wenger må snart begynne å bruke Oxlade, Park og Ryo. De fleste i dag så slitne ut. Arteta blir bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Forøvrig håper jeg dette er det siste vi ser av klippekortet til Ramsey på en god stund før han har hevet seg skikkelig. Dog mener jeg at Benayoun generelt sett ikke holder et høy nok nivå til å være fast for oss heller.

 

En av mine våteste drømmer sammen med Eden Hazard.

 

Vedder på at Wenger heller kjøper en ukjent spiller for £12M som ikke når Götze til hælene engang, mens United, Chelsea og Shitty bruker en god del penger for å forbedre seg.

Lenke til kommentar

Koscielny er kung! Mertesacker not so much. Verminator sløses bort på backen. Bønna trenger mer spilletid, utenom målet var han veldig positiv idag når han kom innpå. Frimpong bekrefter nok engang idag at han ikke er noe anker og Coquelin var virkelig horribel på høyre. Hutton er en cunt, bra han blir utvist, omtrent det eneste riktige kukdommeren gjorde idag. GULT FOR FILMING?!?

Lenke til kommentar

Synes Mertesacker gjorde en grei jobb idag jeg. Klarerte mye, noen viktige taklinger og han ser mye bedre ut enn i starten av sesongen. Tabben i forsvaret synes jeg var mer vermaelen sin feil enn Per.

 

Syntes Mertesacker var blant våre beste i dag faktisk. Han og Koscielny var mesteparten av tiden veldig gode. Målet til Albrighton er 100% Vermaelen sin skyld. Hvis Mertesacker skal gjøre noe der så ender det med et rødt kort på tyskeren og enda en stopperkrise for Arsenal.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen, men jeg kan meddele at denne kampen var uutholdelig å følge på twitter på mobilen. Trodde ikke mine egne øyne da det stod at Bønna hadde headet inn en corner helt på slutten! Mentaliteten vår er ørten ganger bedre denne sesongen enn den var forrige sesong. Flott at vi klarer å ta tre poeng på dager som denne.

Lenke til kommentar

Egentlig enig, men han ballwatcher altfor mye for min smak. Jeg vet at målet idag var Vermaelen som dreit seg, og at han fikk en vanskelig og uventa jobb der, men han skal fremdeles ikke vente til Albrighton flikker ballen forbi før han prøver å angripe den. Irriterer meg grenseløst at han ikke er mer aggresiv.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at han er i europatoppen. Det trenger ikke å bety så mye heller, men han vet virkelig når han skal spille ballen og når han skal holde på den. Han er så flink til å gå i rom når det er ledig, og rett og slett ta ansvar på midten når andre slurver. Jeg tør å si at han har gjort mer for oss i år, enn Fabregas hadde gjort så langt i fjor. Han er rett og slett helt rå!!! Deilig med litt rutine i laget.

 

edit: skader medregnet i fabregassammenligningen.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Definitivt. Vært intet annet enn fantastisk siden han kom til oss, ligger vel på rundt 90% fullførte pasninger så langt i sesongen? Må jo være den midtbanespilleren som er mest treffsikker i ligaen.

 

Såg nokre tal frå @WhoScored her ein dag. Leon Britton er den mest pasningssikre i ligaen, og faktisk også på topp i dei fem største ligaane i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...