Iceman #10 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde egentlig ikke vært så dumt med Chamakh inn når vi får så mye cornere. Det så jeg for en stund side. Chamakh og Bønna inn, asap. Ser helt ikke at Benayoun komme inn denne kampen. Er en som liker å trekke seg inn i banen, og der har AV vært meget sterke. Ser heller at Chambo kommer inn som kan gå rundt backen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Wayne Rooney får straffe der 9 av 10 ganger. Gult kort for filming er tragikomisk. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde egentlig ikke vært så dumt med Chamakh inn når vi får så mye cornere. Det så jeg for en stund side. Chamakh og Bønna inn, asap. AH, såg ikke det. Utrolig at du skjønte hva jeg skrev, slik fylleskriving da gitt. Skylder på kampens hete. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det er så sykt mange svake avgjørelser i hver bidige kamp for tiden at jeg rett og slett blir uvel. Siterer meg selv. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Nå kommer Shava inn og redder dagen... Ehhhh.... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor i helvete kommer ikke Oxen inn? Arshavin har fått sine sjanser og har misbrukt samtlige. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Nå kommer Shava inn og redder dagen... Ehhhh.... Offensiv sentral midtbane? Ja muligens. På venstrekanten? Nei ikke faen. Wenger et geni? Hvertfall ikke innen det å spille en viss russer i riktig posisjon og på bytter hvertfall. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hadde egentlig ikke vært så dumt med Chamakh inn når vi får så mye cornere. Det så jeg for en stund side. Chamakh og Bønna inn, asap. Ser helt ikke at Benayoun komme inn denne kampen. Er en som liker å trekke seg inn i banen, og der har AV vært meget sterke. Ser heller at Chambo kommer inn som kan gå rundt backen. Du har et poeng, men jeg mener vi har to gode vinger allerede på banen (før byttet av Gervinho). Det er på midten jeg synes det har sviktet idag. spesielt enkle og smarte pasninger som løser opp spillet. Endret 21. desember 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det gule kortet til RvP er faktisk noe av det mest tragikomiske jeg har sett i mitt liv. Ikke nødvendigvis straffe ettersom Robin ramler fordi han tråkker på foten til Dunne, men noe gult kort er det hvertfall ikke. Helt utrolig. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det gule kortet til RvP er faktisk noe av det mest tragikomiske jeg har sett i mitt liv. Ikke nødvendigvis straffe ettersom Robin ramler fordi han tråkker på foten til Dunne, men noe gult kort er det hvertfall ikke. Helt utrolig. Jeg hadde en drøm. En fotballkamp hvor dommerene ikke sugde. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vinner vi idag kommer jeg til le meg til sengs og smile et så stort smil gjennom natta at jeg har vondt i kjeften når jeg våkner Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hva er nummeret til FA? Må tipse dem om å dopingsjekke Dunne. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vi har bare èn spiller i stallen som kan lage mål. Wenger må da se det samme som oss. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Arshavin med vår største sjanse hittil jo. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 BØNNNNNNNAAAA!!!! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 JAJIFSDJLAHDKGKJHsjskhaskjshklhgadkiohagdjuiottaojiolbhjbkiljb oithjbitohhjtiohjtiohtjiohtsjhijdgojhdfkiojhklhadlkjøhiogahejioteajhoiåjtaiopthjhtioljsioøhtdajiolasjohjhklhjdgljkiohyiotahjiytaejoiahthga Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde egentlig ikke vært så dumt med Chamakh inn når vi får så mye cornere. Det så jeg for en stund side. Chamakh og Bønna inn, asap. Ser helt ikke at Benayoun komme inn denne kampen. Er en som liker å trekke seg inn i banen, og der har AV vært meget sterke. Ser heller at Chambo kommer inn som kan gå rundt backen. Trekker ALT tilbake!!! Takk jøden! Den trengte vi virkelig!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Jadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAA FAAAAAAAEN SÅ DEILIG!!!! YOSSI !!! <33333 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vi har bare èn spiller i stallen som kan lage mål. Wenger må da se det samme som oss. Obviously not. Har sagt dette nå siden august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå