Gå til innhold

Aston Villa- Arsenal 21.12 Kl. 20:45 - Villa Park


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pasningsspillet har ikke vært så altfor ille fra Le Coq da. Ikke noe spesielt verre enn hva resten av laget har prestert hittil hvertfall. Dog har han vært veldig svak defensivt hittil og viser flere ganger at han sliter når han blir utfordret av hurtige kantspillere. Lukter rødt kort mot N'Zogbia må jeg si..

 

Synes vel han ser ut til å mislykkes med det meste han prøver på, om det er pasninger,taklinger eller plassering.

Litt het i topplokket muligens, og at han ikke er vant til posisjonen spiller selvsagt inn.

 

Men man må kunne forvente bedre enn hva han har vist hittil, mener jeg :)

Lenke til kommentar

Gervinho er så forbanna artig å se på. Dessverre stopper det når han nærmer seg målet som oftest :p

Vi er nødt til å ha noen sånne spillere i laget. En vakker dag så løsner det også for Gervinho.

 

Don't get me wrong. Jeg elsker Gervinho selv med manglende sluttprodukt ;)

 

Pasningsspillet har ikke vært så altfor ille fra Le Coq da. Ikke noe spesielt verre enn hva resten av laget har prestert hittil hvertfall. Dog har han vært veldig svak defensivt hittil og viser flere ganger at han sliter når han blir utfordret av hurtige kantspillere. Lukter rødt kort mot N'Zogbia må jeg si..

 

Synes vel han ser ut til å mislykkes med det meste han prøver på, om det er pasninger,taklinger eller plassering.

Litt het i topplokket muligens, og at han ikke er vant til posisjonen spiller selvsagt inn.

 

Men man må kunne forvente bedre enn hva han har vist hittil, mener jeg :)

 

Tja. Med såpass lite spilletid som han har hatt i det siste og mtp. hva han har prestert på høyrebacken tidligere i karrieren (reservene og mot Stoke i FA Cupen) så er det kanskje ikke så rart det sitter litt i topplokket.

 

Om man skal forvente det vet jeg virkelig ikke. Han er en veldig ung spiller uten altfor mye erfaring. Det er utrolig hva det kan gjøre med en spiller å spille i en posisjon man er utrolig ukomfortabel i..

Lenke til kommentar

Ikke mye å rope hurra for bortsett fra at vi leder.

 

For å være ærlig så er jo det den største grunnen til å juble i fotball :p

 

Det er sant, men viss vi spiller like dårlig i andre så er det ikke sikkert vi kan juble etterpå. :p

 

Derav det innlegget mitt tidligere :p

 

Ingenting gleder dog mer enn å vinne på en mildt sagt elendig aften..

Lenke til kommentar

Om ikke Bønna kommer innpå idag, skjønner jeg virkelig ikke hvorfor vi hentet han i utgangspunktet. Jeg mener han er et bedre alternativ en Frimpong, men at det selvfølgelig er Frimpong vi skal satse på. Men jeg vil uansett ikke at det skal gå utover resultatet på kamper.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...