-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kom nettopp hjem, var straffen riktig idømt? Ja, Walcott ble holdt i feltet, grei straffe. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gervinho er så forbanna artig å se på. Dessverre stopper det når han nærmer seg målet som oftest Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gervinho er så forbanna artig å se på. Dessverre stopper det når han nærmer seg målet som oftest Vi er nødt til å ha noen sånne spillere i laget. En vakker dag så løsner det også for Gervinho. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Pasningsspillet har ikke vært så altfor ille fra Le Coq da. Ikke noe spesielt verre enn hva resten av laget har prestert hittil hvertfall. Dog har han vært veldig svak defensivt hittil og viser flere ganger at han sliter når han blir utfordret av hurtige kantspillere. Lukter rødt kort mot N'Zogbia må jeg si.. Synes vel han ser ut til å mislykkes med det meste han prøver på, om det er pasninger,taklinger eller plassering. Litt het i topplokket muligens, og at han ikke er vant til posisjonen spiller selvsagt inn. Men man må kunne forvente bedre enn hva han har vist hittil, mener jeg Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gervinho er så forbanna artig å se på. Dessverre stopper det når han nærmer seg målet som oftest Vi er nødt til å ha noen sånne spillere i laget. En vakker dag så løsner det også for Gervinho. Don't get me wrong. Jeg elsker Gervinho selv med manglende sluttprodukt Pasningsspillet har ikke vært så altfor ille fra Le Coq da. Ikke noe spesielt verre enn hva resten av laget har prestert hittil hvertfall. Dog har han vært veldig svak defensivt hittil og viser flere ganger at han sliter når han blir utfordret av hurtige kantspillere. Lukter rødt kort mot N'Zogbia må jeg si.. Synes vel han ser ut til å mislykkes med det meste han prøver på, om det er pasninger,taklinger eller plassering. Litt het i topplokket muligens, og at han ikke er vant til posisjonen spiller selvsagt inn. Men man må kunne forvente bedre enn hva han har vist hittil, mener jeg Tja. Med såpass lite spilletid som han har hatt i det siste og mtp. hva han har prestert på høyrebacken tidligere i karrieren (reservene og mot Stoke i FA Cupen) så er det kanskje ikke så rart det sitter litt i topplokket. Om man skal forvente det vet jeg virkelig ikke. Han er en veldig ung spiller uten altfor mye erfaring. Det er utrolig hva det kan gjøre med en spiller å spille i en posisjon man er utrolig ukomfortabel i.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har Frimpong truffet med en eneste pasning idag? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Høyresiden vår har vel ikke truffet med så veldig mye noen av de. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Der trodde jeg Mertesacker røyk grunnet at noen sa han fikk gult kort tidligere.. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hoi, hoi. Trodde Merte fikk gult før idag, men jeg tok feil jeg da? Trodde det ble marsjordre nå jeg. Huff. Godt å se at jeg tok feil her jeg sitter med hjertet i halsen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg trodde også det var hans andre gule. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Samme her. Tror kommentatoren sa han fikk gult. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Elendig omgang. Fy faen så dårlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Håper virkelig samtlige spillere får et tupp i ræva av Wenger i pausen, men at Ramsey, Frimpong og Walcott får et ekstra hardt et. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke mye å rope hurra for bortsett fra at vi leder. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke mye å rope hurra for bortsett fra at vi leder. For å være ærlig så er jo det den største grunnen til å juble i fotball Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke mye å rope hurra for bortsett fra at vi leder. For å være ærlig så er jo det den største grunnen til å juble i fotball Det er sant, men viss vi spiller like dårlig i andre så er det ikke sikkert vi kan juble etterpå. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ikke mye å rope hurra for bortsett fra at vi leder. For å være ærlig så er jo det den største grunnen til å juble i fotball Det er sant, men viss vi spiller like dårlig i andre så er det ikke sikkert vi kan juble etterpå. Derav det innlegget mitt tidligere Ingenting gleder dog mer enn å vinne på en mildt sagt elendig aften.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Frimpong er et konstant uromoment for oss. Han bør ut. Har mista ball på egen banehalvdel utilgivelig mange ganger i dag. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Med et bedre mottak hadde Theo vært på blank. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Om ikke Bønna kommer innpå idag, skjønner jeg virkelig ikke hvorfor vi hentet han i utgangspunktet. Jeg mener han er et bedre alternativ en Frimpong, men at det selvfølgelig er Frimpong vi skal satse på. Men jeg vil uansett ikke at det skal gå utover resultatet på kamper. Endret 21. desember 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå