Jooakim Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei, jeg er ute etter å kjøpe en platespiller til maks 2500,-. Jeg så litt på denne, men de "spesielle begrensningene" er kanskje litt for begrensende - spesielt det med start/stopp og hastighetsbytting? Denne platespilleren er ikke til meg, så jeg vet ærlig talt ikke hvor nødvendig det er å fylle disse begrensningene? Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Helt kurant platespiller. Men den har ikke Riaa forsterker innebygd. Har den som skal bruke den eget riaa trinn eller forsterker med phono inngang? Lyden kan bli veldig lav uten en slik riaa forssterker. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Har du noen alternativer til maks 2500? Personen jeg kjøper den til, har en NuForce IA-7 V3 100Wx2 (http://www.nuforce.com/hi/products/integratedamp/index.php). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Til 2500 er det best å kjøpe en så manuell platespiller som mulig. Jeg vil tro den nye Rega RP1 er noe av det smarteste du kan kjøpe, eller Pro-ject Essential (denne får du til 2000) Det ser ikke ut som den forksterkeren har phono-inngang, så da trengs et eksternt riaa-trinn også Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Takkk for svar! Er det noen som vet hvor en kan kjøpe noe slikt i Bergen sentrum? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Stikk innom Musikmagazinet ved Ole Bulls plass Engen. Kjøpte en Rega P1 til jubileumspris (1600,- ) der i våres og de har nok RIAA-forsterkere óg Endret 22. desember 2011 av Garanti Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Apollon har rega spilleren som nevnt over til en grei pris. Vet ikke om de har riia trinn. Hi-fi klubben har mange riia trinn Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Soundgarden har Rega RP1 på tilbud kun i dag: kr. 1995,- Synes dette virker som et godt tilbud, og jeg vurderer det sterkt selv. Platespilleren har så vidt jeg har sett fått god omtale både i pressen og i diverse internettfora. Rega RP1 hos Soundgarden Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Rp1 er samme spiller som Argon tt-1 v2 som er linket til i førstepost. Utsalgsprisen er vanligvis noen hundrelapper høyere for Rega logoen. Meget god spiller til 2000kr bare i dag, slå til =) Endret 22. desember 2011 av magb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå