x-team Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå har min vel 3,5år gamle Nokia N95 takket for seg, og har gjort jobben sin godt.. Jeg trenger nå ny telefon, jeg har ikke fulgt med på telefon markedet på mange år og vet ikke hvilke merker som er bra i dag.. Jeg trenger ingen avansert telefon, det meste er vel uansett bedre enn min utslitte gamle N95 nå. Vil helst ikke bruke så mye penger på den heller, da jeg bare ringer, sender SMS og tar noen enkle bilder av og til, ingenting mer.. Ser ikke behov for og legge 3-4-5000,-kr i telefon for meg akkurat. Jeg kjører mye snøscooter så telefonen må tåle at det er noen minus grader uten og ta helt kvelden med en gang. Hva anbefales? Lenke til kommentar
Kjartan8 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 SE active er en robust telefon som tåler både vann, støt og støv. Den har generelt sett fått gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
x-team Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan er SE Xperia NEO da? Den har jo fått gode tilbakemeldinger den og. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Neo er god den og. Du kan også taen titt på ray, men de tåler ikke like mye som active Lenke til kommentar
x-team Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Takker for svar. Jeg gikk for SE NEO jeg Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Takker for svar. Jeg gikk for SE NEO jeg Den har høstet mye skryt. Og nå har Sony Ericsson sagt at den vil få en oppdatering til Android 4.0. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå