Gå til innhold

winRAR problem

Man|Drake

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når jeg laster ned filmer fra ftp'en til en venn av meg.

Når jeg ser på ftp'en hans er filmene delt i like store deler, mange av dem, som filmer generellt når man laster dem ned.

Når jeg derimot laster disse forskjellige filene over til min egen pc viser det seg at filstørrelsen slettes ikke er lik i alle filene.

150 Opening ASCII mode data connection for scarface.cd1-kinobox.016 (15000000 bytes).

Sånn står filstørrelsene beskrevet, men når jeg laster de ned er de ikke på mer enn 14.712 KB , 14.231 KB , 14.832 KB osv.

Når jeg da prøver å åpne ekstrakte/pakke ut filmen fra arkivet får jeg bare beskjeden "unexpected end of archive"

Ja jeg har sjekket at filene er fullt lastet ned, ja jeg har sjekket at jeg ikke mangler noen filer og ja jeg har sjekket at de funker hos kompisen min.

Jeg håper på svar, det er så enormt irriterende å sitte å se på alle de fine filmene uten å få pakket dem ut !!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.svf filen ligger der, jeg bruker flashfxp, wincommander kan ikke logge seg på der.

noen forslag til flere gratis-klienter?

jeg bruker 3.20 versionen av winrar.

Det er bare .rar filene som blir forskjellig størrelse på.

Det rare er at med flashfxp fikk en venn av meg lastet ned filene helt fint, så det må nesten være noen settings i klienten min.

har prøvd ascii og bin og auto , ingen av delene hjelper, prøvd med clean install av flashfxp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...