Susanneee Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei ! Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men jeg har et lite data-/Fronter-problem! Jeg har nemlig en innlevering på Fronter, som jeg ikke rekker å bli ferdig med i kveld... Derfor vil jeg laste opp en fil som er ødelagt, slik at jeg får juleferien til å gjøre den på. Så, når læreren skal rette og oppdager at den ikke går an å åpnes, så sender jeg den ferdige versjonen på mail... Mitt problem er bare det at jeg ikke vet hvordan jeg "ødelegger" en fil, for å si det sånn... På forhånd takk for raskt svar! - Susanne Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jaja, du kunne nok bare kommet og sagt det til meg Susanne hoh, jk.. Endret 21. desember 2011 av Frekvens Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Lage ett word dokument, også høyreklikker du på det og åpner det i notatblokk (har ikke windows så usikker). Så merker du en random del med tekst, og fjærner det, og så lagrer du fila. Lenke til kommentar
Susanneee Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Åja! Takk for hjelpa! Det funker superbra! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 JAAAAAAAAA! Ikke faen at jeg skal gjøre noen innleveringer igjen Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har faktisk brukt dette før.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Håper du stryker. Om du er så inkompetent at du ikke klarer å levere en oppgave eller driver med juks, burde sånn sett være irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Når du en gang får levert inn oppgaven, så kan læreren se i wordfilen når og hvor lenge du har jobbet med denne oppgaven. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå