brukar2341 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hallo folkens! Dere har vell alle hørt om spillet Red Dead Redemtion.. Har dere spillet i skuffa, så hadde det vært gøy om dere tok dere litt tid bak skjermen med meg^^ Hadde også vært chillmax om dere hadde skype, sånn at vi kunne snakke gjennom der, som gjør det enklere å powne de andre, haha.. Er dere interresert, så kan dere bare skrive PSN og skype, så skal jeg ta kontakt God Jul! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hallo folkens! Dere har vell alle hørt om spillet Red Dead Redemtion.. Har dere spillet i skuffa, så hadde det vært gøy om dere tok dere litt tid bak skjermen med meg^^ Hadde også vært chillmax om dere hadde skype, sånn at vi kunne snakke gjennom der, som gjør det enklere å powne de andre, haha.. Er dere interresert, så kan dere bare skrive PSN og skype, så skal jeg ta kontakt God Jul! Er med jeg PSN: Gaupeland Skype: nilzernpus Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hmm, er online delen noe bra? Har spillet på ps3, men fullførte det desverre aldri, og testet aldri online delen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hmm, er online delen noe bra? Har spillet på ps3, men fullførte det desverre aldri, og testet aldri online delen. Er ganske bra. Det er forskjellige mode og varierende. Ganske morro og man kan fint slå ihjel noen timer på det. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hmm, forventet ikke et svar på denne så sent, jeg kan sikkert bli med litt i neste uke eller noe -DahPain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå