Woltox Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hadde da planer om å bygge vannkjøling. Problemet er jeg, er da ganske nybegynner i vannkjølingsdelen da det nærmeste er corsair h70. Første omgang er det kun til CPU, deretter GPU(Gigabyte 580SOC). Utstyr (har); 1366 (socket) Haf X (kabinett) Jeg behøver ikke et stillegående (men heller ikke deltavifter i lydnivå). Holde meg så nært 2k som mulig. Endret 21. desember 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) 2k når ein planlegger å inkludere skjermkort ned veien er eg tvilsom på... Om du vil kjøre økonomi-sett har du nå techbay sin liste. Endret 23. desember 2011 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Dette ferdigsettet vil være en grei løsning som kan utvides senere. Ja, en 360mm med de viftene vil takle skjermkortet ditt også, men jeg tviler på at du finner en fullcover-blokk til akkurat ditt kort. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Når det angår skjermkortet sier EK (som lager vannblokker)... Sorry, we have no plans to make any waterblocks for this position. Thank you. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kjøp en kjerne block til gpu. kast inn et par heatsinks til Vram så duger det nesten like bra, + at du mest sannsynlig kan beholde blokken neste gang du kjøper nytt grafikkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå