Gå til innhold

175 millioner i førstepremie potten!

Vegabond

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg må si jeg blir litt irritert når jeg ser tippepremien til Norsk Tipping.

175.000000 på eventuelt en person/en familie.

Går det ikke an og dele opp dette til f.eks potter med 4-5 millioner i hver?

Skjønner at bussenissemainn kan klare og bruke opp dette fornuftig på aksjer, firma osv. Men at en vanlig mann i gata vinner 175.000000,- synes jeg er drøyt...

Hva synes dere?

Mvh Robert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke slik at én person må få alt? Hvis ti personer tipper på vinnertallene, vil vel de 175 millionene deles på ti? Likeledes hvis flere vinner. Og da er det plutselig betydelig mindre på hver person.

Hvorfor skal det ha noe å si for deg at en annen person vinner penger? Potten kommer ikke fra skattepengene dine eller noe som er ditt, ved mindre du har vært med på å tippe. Hvem skal bestemme hva som er fornuftig bruk av penger? Hvis en person har lyst til å sløse bort millioner, så får det være hans sak.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg synes også at en pot på 175 millioner er litt i overkant. Å dele det ut over ti trekninger, hver med da 17.5 millioner i stedet er bedre. Jeg mener, hvem i all verden merker en så stor praktisk forskjell på 175 og 17.5 millioner? (Ja, ok, kanskje litt drøyt) Man er fri fra de fleste lån i begge sammenhenger, og har fortsatt en god haug med penger å bruke på dritt. Til forskjell er det ti mange ganger som har en fantastisk tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...