_NympH Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Beklager hvis dette allerede eksisterer, forbauser meg ikke om det faktisk gjør det, ettersom dere har så fantastisk mye funksjoner, men jeg klarer bare ikke å finne det. Eneste som mangler for meg nå er å lagre en uferdig tråd som kladd, slik at hvis jeg planlegger å lage en gigantisk tråd for et spesifikt tema, men har hverken tålmodighet eller tid å gjøre det før jeg lukker Firefox eller skrur av PCen, så hadde kladd vært ypperst for akkurat dette. Har hatt datamaskin og nettlesern på i et par dager nå pågrunn av dette; notisblokk hadde jo vært et alternativ, men det er så mye BB codes osv. involvert at selv det er et arbeid i seg selv. Endret 21. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vi har ikke noen kladdfunksjon for tråder, men du kan skrive det som en personlig melding. Personlige meldinger kan du lagre som kladd. Edit: klikk knappen "Lagre (Send senere)" når du oppretter en ny personlig melding. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Takker, det duger; bedre enn notisblokk iallefall. Edit: Jepp, takker så mye. Endret 21. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå