TrudeTrudesen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hei. Driver å ser etter skipakker (alpin/twintip) jeg kan bruke både i og utenfor løypen. Har ingen peiling på ski egentlig. Er student og har ikke noe særlig til budsjett heller. Så disse hos G-Max http://www.gmax.no/pakke/5111570(BC_5)/head-xenon-sc-mnordica-one-45-herre/ Er dette noe å bruke penger på? Har dere andre forslag? Helst ikke over 3000, da tanken min videre er å heller legge mer penger i det om jeg virkelig får smaken på det. Takk på forhånd! Kan legge til at jeg er 178 høy og rundt 70kg. Mtp skilengde osv.. Endret 21. desember 2011 av Sofewnamesleft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 En veldig grei pakke for pengene vil jeg si. Skiene er lettstyrte og gode på det fleste underlag (utenom veldig isete). En god begynnerski til en hyggelig pris i bunn og grunn :-) Angående lengde på skiene så er vel en grei "tommelfingregel" på carvingski at det skal nå deg omtrent til haka, eller opptil 20 CM kortere enn du selv er. Hadde nok gått for 163cm i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå