Post_Mortem Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei! Som tittel sier. Jeg lurer på om noen vet om noen gode nettbutikker som selger usensurerte gore/shock filmer. De må være europeisk sone. Play, som jeg vanligvis kjøper fra har ikke filmene jeg er på utkikk etter. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det spørs om så mange av de har nådd å komme på blu-ray? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Hei! Bluray er nok litt optimistisk ja. Nøyer meg lenge dvd utgivelser Vet det er folk som bestiller vhs fra Asia, men har ikke vhs spiller så da må det bli dvd (Eventuelt Bluray om det er nyutgivelser som f.eks Necromentia, muligens Murder Set Pieces) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg tror markedet er såpass smalt at det tar litt tid før det kommer på bluray. Det smaleste vil nok bare komme på dvd om noen velger å spille VHS-en over til dvd. Dessvere ser det ut til at VHS-spillere er blitt temmelig dyre i det siste. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 shameless entertainment, Arrow Video og another world entertainment er utgiver som gir ut mye gammelt skrekk og diverse grove filmer for det litt smalere markedet. Googler du litt så finner du flere plasser du kan kjøpe filmer fra dem. Anchor bay gir vel også ut en del av det du er på utikk etter i sone 2. 1 Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Hei og takk for flotte tips om sider! Ser det er mange godbiter der fra blant annet Dario Argento og Lucio Fulci. Fant også ut at noen få var mulig å få tak i fra CDON som selger for another world entertainment. Takker og bukker for svar! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå