Odesseiron Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 HD-versjonen av de tre første spillene har fått utgivelsesdato. Les hele saken Lenke til kommentar
F2army Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette ser jo kult ut.. Har ikke spilt seriene aent enn 4-en som jeg kjøpte via steam tilbud, men syns det var rart å spille på pc.... Men tror dere at de som virkelig har satt seg dypt inni disse spillene tidligere, vil gå gjennom det samme bare for å se hvor mye finere det er? Dersom det er helt likt innhold og bare forbedret grafikk, føles det mer eller mindre som en kopi av spillene med en "liten" oppussing. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 3eren for min del er den beste av de 4 easy. Skaffer denne collection bare for Devil May Cry 3 men to flotte bonuser får jeg også med i denne pakken! Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette ser jo kult ut.. Har ikke spilt seriene aent enn 4-en som jeg kjøpte via steam tilbud, men syns det var rart å spille på pc.... Men tror dere at de som virkelig har satt seg dypt inni disse spillene tidligere, vil gå gjennom det samme bare for å se hvor mye finere det er? Dersom det er helt likt innhold og bare forbedret grafikk, føles det mer eller mindre som en kopi av spillene med en "liten" oppussing. Husk at å spille på pc ganske enkelt er bedre enn å spille på konsoll. Lenke til kommentar
F2army Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette ser jo kult ut.. Har ikke spilt seriene aent enn 4-en som jeg kjøpte via steam tilbud, men syns det var rart å spille på pc.... Men tror dere at de som virkelig har satt seg dypt inni disse spillene tidligere, vil gå gjennom det samme bare for å se hvor mye finere det er? Dersom det er helt likt innhold og bare forbedret grafikk, føles det mer eller mindre som en kopi av spillene med en "liten" oppussing.Husk at å spille på pc ganske enkelt er bedre enn å spille på konsoll. Tenker mer på hvordan det ble portet fra konsoll til pc.. Foretrekker alltid pc fremfor konsoll, men det føltes veldig "portet" ut, hvis det er forståelig --> Sånn som når folk klager at f.eks. deler av BF3 ble portet rett til pc - og at de merker det når de spiller... osv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 nokk en stupid hd remake Herregud Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 nokk en stupid hd remake Herregud Noe som sier meg at du begynte å spille denne generasjonen. Stemmer vel brukbart med inntrykket resten av forumet har av deg. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror du ja :!: Er ikke imponert av hd remakes av gamle spill når tid og energi kunne ha godt mot nye produkter... Noen like nytt spill mens noen gleder seg til hd remakes av denne gen :!: easly pleased... eller naiv? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tror du ja :!: Er ikke imponert av hd remakes av gamle spill når tid og energi kunne ha godt mot nye produkter... Noen like nytt spill mens noen gleder seg til hd remakes av denne gen :!: easly pleased... eller naiv? HD-remakes er så og si ren profitt for utgiverne. Koster nesten ingenting å skape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå