Delvis Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har tenkt å male på nytt vegger i et rom( har vært malt før oppå tapet). Er denne veggmalingen hos biltema gangbar? Er jo billig da, og på slike vegger er det vel ikke så store krav regner jeg med? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Delte meninger, ser jeg... http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=620701 Men det er kanskje lurt å følge rådet i den tråden jeg linket til, og kjøpe vaskbar maling? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Ok.. takk for tipset, ja da styrer jeg vel unna den. Det var flere ting de klaget på. Har pleid å bruke Butinox 10 Interiør på sånne vegger jeg. Om den er vaskbar vet jeg ikke (står ikke noe om det på boksen) Men har aldri merket noen problemer med det. Nå er ikke jeg så veldig nøye da, men tar gjerne i mot anbefaling om hva slags maling jeg bør bruke Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg kjøpte 10 liter hvit interiørmaling på Byggmax, tror jeg betalte 130,- Elendig maling, fryktelig dårlig dekkevne. Brukte 2 liter, kasserte resten. Jeg lærte leksen, ALDRI mer billigmaling på meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Har kjøpt i dag. Kjøpte Butinox green rom på Obs til kr 199/3 liter. Det var tilbud. Og den skulle være både bra og var vaskbar sa de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå