mbruun Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hoi! Føler jeg blir små-forvirra om hvilket spill som er det første og så videre. Kan noen av dere som har spilt serien gi meg en "liste" over hvilket Assassins Creed som er det første osv? 1. 2. 3. etc.. Takker og bukker:-) -Morten Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 1. Assassin's Creed 2. Assassin's Creed 2 3. Assassin's Creed: Brotherhood 4. Assassin's Creed: Revelations 2 Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Takk for svar :-) Er den første til PS3 eller ble den lansert til PS2? -Morten Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ingen av disse har vært lansert til PS2. Det finner et par utgivelser til PSP tror jeg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Alle jeg ramset opp er til PS3 og X360, men som nevnt fins det noen mindre spill som ikke henger med hovedserien på bærbare konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå