Arnfinnson Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei og god jul. Endelig reist hjem for å feire jul, men i den anledning reiste jeg også fra den stasjonære spillpcen, og det eneste jeg sitter her med er min 4-5 år gamle laptop. Noen som vet om noen gode tekstbasert online spill? Ala Planetarion og Travian... Jaja, for den saks skyld også mafiaspill. Jeg så det var en tråd angående tekstbaserte mafiaspill, men tenkte å utvide horisonten litt Det hadde vært en fordel om de har en eller annen type "julerunde/server" Slik at jeg ikke blir voldtatt på en fælslig måte, slik som man blir dersom man starter Travian på en gammel server. Cheers! Lenke til kommentar
Erochian Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei, og velkommen til forumet! Kanskje ikke helt hva du leter etter, men personlig synes jeg dette var småkoselig: http://www.choiceofgames.com/dragon/ Lenke til kommentar
Arnfinnson Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Takk for tips, skal sjekke det ut ;D Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 har selv vært hekta på www.ogame.org (er en rolig norsk server www.ogame.no) i en god del år er vel det tekstbaserte spiller jeg har brukt mest tid på. tar litt tid å komme inn i men kan fordype seg ganske mye i det akkuratt nå koser jeg meg med www.war2glory.co.uk Lenke til kommentar
bruker_1623412 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Erepublik http://www.erepublik.com/en/referrer/Sonstiania Du er en innbygger i et land. Du jobber, trener, og kjemper for landet ditt. Det er over 200000 aktive spillere over hele verden Endret 29. desember 2011 av Sonstie Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Spilte mye Planetarion selv, sesong 1 til og med 15 eller 17 var det vel (samme brukernavn). Skal du gå "old skewl" kan du gå til hyssing.net (MUD). Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 www.gog.com har julesalg. Her er det mye bra spill! Har du ikke skjermkort i den gamle laptoppen din? Jeg har en 5 år gammel laptop selv som jeg blant annet spiller minecraft prikkfritt på (Det er vesentlig mer krevende enn hva det ser ut til grafikkmessig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå