kimenge Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei, Jeg har en ibm ideascan 2000 scanner. Jeg har problemer med å finne en xp driver som funker til denne scanneren. Har noen her en ide hvor jeg kan finne dette? Takker for de svara jeg får. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ibm.com kanskje? Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Prøvd det gett, men de driverne funker ikke på xp. Takker alikevel. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 prøv denne linken: ftp://ftp.pc.ibm.com/pub/pccbbs/options/scanv237.exe fant den på google.com google your friend Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Jau, har nok også prøvd den gett. Men den finner ikke scanneren. Står bare "scanner not found" Lurer på om jeg skal fyre av en mail til ibm for å høre jeg, hvis de svarer på mail da. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har scanner'n funka på ditt forrige os(siden du spør etter til xp antar jeg at du nylig har oppgradert)? Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Neida, har hatt XP lenge jeg. Men har ikke hatt behov for scanner før nå, og derfor lurte jeg på om det finnes en xp driver slik at jeg slipper å kjøpe ny scanner. Og ja, den har fungert i skal vi si gamle dager da jeg brukte windows 98. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Et lite søk på driversguide.com ga meg denne linken http://beta.driverguide.com/beta/index.php...7&qa7=1500&sm=s Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har du prøvd å trykke på legg til nymaskinvare da. som da ligger i kontrollpanelet? eller så kan du koble fra scanneren fra maskina å koble den inn igjen, da vil XP automatisk søke etter ny maskinvare. jeg synes dette er den letteste måten å gjøre det på iallefall. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Jau, har prøvd de på driversguide også. Jeg får instalert med noen av de driverne som er der, men programmer finner alikevel ikke scanneren. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kanskje ledningen d r no' "muffens" med? eller usb kontakten på scanner'n eller bak på pc'n? Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Nope er nok ikke det gett. Prøvd med usb mus på samma porten. Funka det. Scanneren funker på windows 98. Prøvd dette på en annen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå