HDSoftware Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Folkens.. Guttungen har lastet ned ett spill fra DC Universe og spør meg om jeg kan betale noen få kroner for å få spillet. Det er snakk om 9.9 USD, men når jeg ser på siden deres så virker det som at dette kunn er en eller annen oppgradering av figurer i spillet. Hva betyr dette egentlig? Noen som kjenner til hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 DC Universe Online? Det er free to play spill så det skal ikke være nødvendig å betale noe. Det er sikkert som du sier en "oppgradering" av karakteren i spillet. De tjener penger på "microtransactions" som er kjøp av gjenstander i spillet og mulighet for å endre utsenet osv på karakteren. Hvis du betaler for dette kommer han nok til å spørre om mer senere Konkl: Det er ikke nødvendig å betale for å spille altså. Gi meg URL til siden hvis det er et annet spill du snakker om. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Det stemmer med spill tittelen. Men da er det greit. Unødvendig med betaling med andre ord... Takker Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg får ikke til å begynne på spillet jeg. Må lastes ned en patch på 15 mb eller noe sånt, som ser ut til å bruke p2p, og gir meg 2kbs hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå