Gå til innhold

Ikke innkalt til sesjon del 2.

TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Hei, fikk brev idag fra forsvaret. Er ikke innkalt til sesjon del 2. Sitter her i litt vanntro, skjønner virkelig ikke hvorfor. Utifra det jeg fylte ut på sesjon del 1 virker jeg jo kjempe motivert. Jeg har gledet meg til militæret siden barneskolen, og broren min var der en stund, bla i Afghanistan noe som selvfølgelig har gjort meg veldig interissert i forsvaret.

I fjord slet jeg litt, hjemme sitvasjonen og en del andre ting som hadde skjedd. Gjorde meg veldig deprimert og jeg måtte slutte på skolen. Gikk en stund hos BUPP og trengte etterhvert ikke mer behandling. Skal virkelig det at jeg hadde en tung periode og droppet ut av skolen innhente meg resten av livet mitt? Er det sånn det skal være? Jeg er helt frisk nå, går på skolen og byttet fra elektro til STUSP for ca 6 uker siden. Er flink på skolen og trener 3-4 ganger i uken.

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring til Vernepliktsverket på 03003, si at du vil inn til førstegangstjeneste, og forklar situvasjonen.

Trenger ikke å være at du hadde denne tunge perioden som gjorde at du ikke kommer til sesjon 2, men bare at ikke alle faktisk får automatisk innkalling sesjon 2.

Uansett, ring VPV 03003.  Dem kan svare og hjelpe deg med det mye bedre enn vi noen gang kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...