TheNarsissist Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hei, fikk brev idag fra forsvaret. Er ikke innkalt til sesjon del 2. Sitter her i litt vanntro, skjønner virkelig ikke hvorfor. Utifra det jeg fylte ut på sesjon del 1 virker jeg jo kjempe motivert. Jeg har gledet meg til militæret siden barneskolen, og broren min var der en stund, bla i Afghanistan noe som selvfølgelig har gjort meg veldig interissert i forsvaret. I fjord slet jeg litt, hjemme sitvasjonen og en del andre ting som hadde skjedd. Gjorde meg veldig deprimert og jeg måtte slutte på skolen. Gikk en stund hos BUPP og trengte etterhvert ikke mer behandling. Skal virkelig det at jeg hadde en tung periode og droppet ut av skolen innhente meg resten av livet mitt? Er det sånn det skal være? Jeg er helt frisk nå, går på skolen og byttet fra elektro til STUSP for ca 6 uker siden. Er flink på skolen og trener 3-4 ganger i uken. Endret 20. desember 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) 3 emner om det samme? o0 Burde skjønt det som stod under dog, unødvendig post av meg sos folks Endret 20. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 OPs, pcn klikka. Lenke til kommentar
code Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ring til Vernepliktsverket på 03003, si at du vil inn til førstegangstjeneste, og forklar situvasjonen. Trenger ikke å være at du hadde denne tunge perioden som gjorde at du ikke kommer til sesjon 2, men bare at ikke alle faktisk får automatisk innkalling sesjon 2. Uansett, ring VPV 03003. Dem kan svare og hjelpe deg med det mye bedre enn vi noen gang kan. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Takk, skal gjøre det i morgen. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ingen i data og elektronikk-klassen min kom inn heller, og mange som ville inn. Så de har kanskje et system på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå