TDK94 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er det noen her som vet om Packard Bell har sine egne operativ systemer på pcene sine? ( Laptoper ) Isåfall, er det mulig å laste ned en crack av det? Jeg ødela på en måte pcn min ved å laste ned et vanelig operativsystem... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva mener du med egne operativsystemer? Så vidt jeg vet leveres Packard Bells PCer med Windows. Du må isåfall spesifisere hvilken modell du har. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg ser dette er noen dager siden, men hvis du ikke har løst problemet: bærbare PCer leveres så å si alltid med OEM (skreddersydd) Windows som er ferdig aktivert fra fabrikken, til forskjell fra stand-alone Windows som skal aktiveres på nett. Du kan ikke uten videre aktivere Windows på nett med nøkkelen som følger med maskinen. Jeg installerte selv stand-alone Windows uten alt OEM-søppelet da jeg byttet disk, med OEM nøkkel og på lovlig vis, men det er et par ting man må huske på: 1. Du må holde deg til samme utgave som den nøkkelen tilhører (Home/Pro/Ultimate) 2. Det enkleste er å ta backup av aktiveringen fra OEM OSet, og legge denne inn igjen etter at du har installert nytt. I ditt tilfelle høres det ut som du allerede har formatert og lagt inn nytt OS over det gamle. I tillegg har du sikkert ikke noen backup-DVD, så da er dette utelukket. Da må du ta kontakt med Microsoft og forklare situasjonen. De sies å være behjelpelig med aktivering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå