RBW Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Creative satser på både PC- og konsollspillere med sitt nyeste hodesett. Test: Sound Blaster Recon3D Omega Wireless Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 "omlag gram" i vekt? Denne kan vurderes da mitt G35 blir litt trangt over hodet over tid. noen i redaksjonen med store hoder? Lenke til kommentar
Epile Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 hva er omlag gram? 1 Lenke til kommentar
phlake Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg gleder meg il remixen av lydopptaket kommer! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 1500 spenn, og lyden blir bare ikke bra. Synd... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den er laget for spilling og ikke for å høre på musikk. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den er laget for spilling og ikke for å høre på musikk. jo men det forsvarer ikke prisen, i såfall bør det koste toppen 400 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Closed ear? Nei takk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den er laget for spilling og ikke for å høre på musikk. jo men det forsvarer ikke prisen, i såfall bør det koste toppen 400 Du finner ikke trådløse headsett til 400kr på clas ohlson engang, så noen ganger må du gjøre noen kompromisser. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 "Veldig bokslyd" er ikke noe man vil lese om et headset til 1500,- trådløst eller ikke.. Lenke til kommentar
ism Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Når de har 3D i navnet ventet jeg at det skulle være surround, men dette er da et stereoheadset? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har vel enda ikke lest noen som sier at dedikerte spill headset er gode til musikk. I hvertfall ikke som jeg kan huske. De jeg har testet selv har vært rett og slett forferdelige. Eneste grunn til å kjøpe slike headset er jo for mikrofonen. Noe man enkelt kan kjøpe løst ved siden av, og meget billig. Selv om de kanskje mangler noen funksjoner fra disse mikrofonene. Skal man ha hodetelefoner til all slags bruk så er det mye bedre å kjøpe ett skikkelig headset, samt invistere i en hodetelefon forsterker, helst med USB DAC. Det blir bare stereo, men god stereo er bedre enn grumsete surround som en del av disse settene har. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Enda et ræleprodukt fra Creative. Driverpakke på en gig og fem nye programmer og servicer i startup Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har vel enda ikke lest noen som sier at dedikerte spill headset er gode til musikk. I hvertfall ikke som jeg kan huske. De jeg har testet selv har vært rett og slett forferdelige. Eneste grunn til å kjøpe slike headset er jo for mikrofonen. Noe man enkelt kan kjøpe løst ved siden av, og meget billig. Selv om de kanskje mangler noen funksjoner fra disse mikrofonene. Skal man ha hodetelefoner til all slags bruk så er det mye bedre å kjøpe ett skikkelig headset, samt invistere i en hodetelefon forsterker, helst med USB DAC. Det blir bare stereo, men god stereo er bedre enn grumsete surround som en del av disse settene har. Steelseires Siberia V2 er faktisk helt OK til musikk. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Det store spørsmålet er hvor godt dette settet er i forhold til konkurrentene, f.eks. Logitech G930 (som jeg er godt fornøyd med). Endret 21. desember 2011 av Pearwood Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Steelseires Siberia V2 er faktisk helt OK til musikk. Da er det bare å håpe at Steelseries lanserer et trådløst headset. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Den er laget for spilling og ikke for å høre på musikk. Lyd er lyd, et audiofilt lydheadset vil høres bedre ut i spill også. Om en er villig til å betale litt (og er avhengig av mic på headsettet), så kjøp et Qpad 1339, laget av beyerdynamic og er vel strengt tatt et Beyerdynamic DT770 med penere design, mikrofon og høyere pris. Men fytti katta for en lyd du få. Et godt lydkort kommer godt med her om du vil bruke det for det det er verdt. Endret 21. desember 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Absolutt ikke, headsettet er ikke kalibrert for musikk, den har dolby og thx teknology, altså ment for spill og film. Igjen, kom med ett forslag til ett bedre trådløs spillheadsett. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Lyd er lyd, et audiofilt lydheadset vil høres bedre ut i spill også.Om en er villig til å betale litt (og er avhengig av mic på headsettet), så kjøp et Qpad 1339, laget av beyerdynamic og er vel strengt tatt et Beyerdynamic DT770 med penere design, mikrofon og høyere pris. Men fytti katta for en lyd du få. Et godt lydkort kommer godt med her om du vil bruke det for det det er verdt. Det var et fint, frihetsberøvende, headset. Finnes mange gode headset. Ikke så mange gode trådløse. Lenke til kommentar
oczer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Må bare si at det er helt utrolig at creative fremdeles eksisterer. Etter utallige år med elendige produkter, enda dårligere support og drivere er det ufattelig for meg at de ikke for lengst har gått konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå