sedsberg Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 som sagt så er ikke jeg flink i bilstereo men kan den forsterkern dra subben? står jo 4x80watt p åden å subben er på 250w RMS Ikke heng deg opp i watt. Det er stort sett meningsløse tall. Skal du se på watt må du i tillegg vite forvrengning, følsomhet, frekvensrespons etc. I tillegg er det mange produsenter som oppgir for mye watt og noen som oppgir "for lite". Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvis du ser litt bedre etter, så gir den forsterkeren 2x80w + 1x260w hvis du brokobler to av kanalene Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 veit du hva forhør deg på http://www.bilstereoforumet.no så får du ordentlig svar på hva som er best til ditt budsjett. Har gått temmelig lei av en person her som tror at han vet best og er alltid nedlatende mot andre. Vel, det kan hende jeg er nedlatende noen ganger, men da har det også gått langt her, og vedkommende jeg da svarer kommer med ting som er helt på jordet, og vil ikke høre på det man sier. Det er ikke alltid lett å forholde seg rolig da det som er en selvfølge for meg, blir helt fjernt for dere, og dere i tillegg snakker dritt tilbake fordi dere ikke forstår hva jeg mener. Jeg prøver å hjelpe, og bruke min erfaring for å lære dere litt om bilstereo, men dessverre så er mange av dere så stae, og vil ikke høre fordi dere har jo hørt fence og boss i andre biler, og det spiller som bare det.... Greit nok det, men dere kan ikke si slikt når dere KUN har hørt fence og boss, og ikke har noe skikkelig å sammenligne med. Da mener jeg det må være fint å få høre fra noen som faktisk har testet en hel masse forskjellig, i en masse forskjellige biler osv osv. Men som alle andre, så er ikke jeg perfekt jeg heller, dessverre, og et av problemene mine er å forklare ting på en, for dere, forståelig måte, og det kan jeg bare beklage Dessverre så er det også slik at det er en masse "eksperter" her, som egentlig ikke kan noen ting omtrent, og da skjønner jeg jo at det noen ganger kan være vanskelig å vite hvem man skal forholde seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå