Pungrotta Crash Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Heisann, på tide å oppgradere litt! Ser dette greit ut? Har omtrent 9K som jeg kan bruke! Kunne jeg fått mer for pengene? Endret 21. desember 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Bra! Da blir det bestilling på mandag Endret 20. desember 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Oppdatert litt. Greit kabinett/SSD? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Oppdatert litt. Greit kabinett/SSD? ser fint ut det Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Oppdatert litt. Greit kabinett/SSD? ser fint ut det Alt klaffer her? Er strømforsyningen stor nok? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Oppdatert litt. Greit kabinett/SSD? ser fint ut det Alt klaffer her? Er strømforsyningen stor nok? alt går fint sammen strømforsyningen kan forklares på denne måten: en god 750 Watt PSU tar GTX 570 SLI da tar en ok 650 watt PSU helt klart GTX 570 hvis jeg ikke er helt feil så kan en CX 500 klare det der, ikke med veldig god margin da MERK: jeg leste litt rundt om det var noe som ikke passet inn, og jeg vant ut at kabinettet bare støtter grafikkort som er 26cm lange, gainward kortet er 27cm langt... Endret 21. desember 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kan man ikke ta ut hardiskhyllene? Evt gå for Cooler master 690 advanced. den tar de fleste skjermkort Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ville nok funnet et annet kabinett ja. Alt 1 Utrolig snertent lite kabinett, har hatt gleden av å bygge i dette en gang. Veldig lett og vinduet setter det lille ekstra Alt 2 På grense til å være big tower. God kjøling og relativt stille faktisk Alt 3 Beste kjølingen, men også det minst lydisolerende. Heller ingen støvfiltere. Alt 4 Sett at dette er blitt anbefalt noen ganger. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har du en harddisk? Å kun ha en SSD på 64 GB er kanskje ikke en så god idé. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Har du en harddisk? Å kun ha en SSD på 64 GB er kanskje ikke en så god idé. Harddisk har jeg fra før av Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hiv i noen hundrelapper til og få en større ssd. 64gb er meget lite i lengden. Om du ikke har bestilt allerede da. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ikke kjøp Windows, dette kan skaffes på andre måter, og er ikke noe problem om man er mer eller mindre datakyndig. Bruk de kronene du sparer på Windows på større SSD evt. et kabinett som er litt stiligere og har litt høyere kvalitet (Fractal, Corsair) og noen vifter eller CPU-kjøler! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Ikke kjøp Windows, dette kan skaffes på andre måter, og er ikke noe problem om man er mer eller mindre datakyndig. Bruk de kronene du sparer på Windows på større SSD evt. et kabinett som er litt stiligere og har litt høyere kvalitet (Fractal, Corsair) og noen vifter eller CPU-kjøler! Har bestilt nå. Gikk for Black Refiniry oppsettet. OS har jeg fått fra pirathavnsbukta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå