Bone Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Heisann! Beklager om tråden er noe feilplassert, men visste ikke helt hvor den skulle plasseres.. Pga de Sandy Bridge problemene som var for ca ett år siden, kom omsider problemet hit også, og jeg skal nå bytte hovedkort.. Jeg har satt sammen komponenter før, men når jeg har satt sammen cpu og hovedkort (som da har vært nye), så har det allerede vært noe grå guffe på cpu-en.. så det bare har vært å montere.. Nå er vel den grå guffen noe "brukt", antar at det er denne grå guffen som er kjølepastaen??, og jeg har også kjøpt Noctua NT-H1 kjølepasta i tillegg til hovedkortet.. Det jeg lurer på er.. Noen som kan si kort om hvordan jeg nå gjør dette? For, den skal vel på der et sted?! Takk for svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ser du har skrevet løst på tråden, da har du vel bare klint til og latt det stå til? Vel uansett, du fjerner gammel "guffe" og tilfører et tynt lag med ny kjølepasta. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Hei! Nja.. Nei.. Jeg tok ikke på noe nytt.. Var det dumt?! Tenkte at hvis jeg var forsiktig, så skulle jo vifta på samme cpu, og da var det jo samme guffe der fra før.. Så trodde kanskje det holdt jeg?! Eller? Takk! Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er stor forskjell på "holder" og "optimalt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå