Eirikop Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei Gamerforum! Jeg har det lille men enormt ødeleggende problemet at BF3 er uspillbart når jeg prater på skype samtidig. Dvs at skype blir like ubrukelig og begge får connection problemer. Bf3 får disconnected by EA online til slutt etter flere minutter med en oransje trekant oppe i høyre hjørne In Game som varsler om connection problemer. Skype begynner også å prøve å koble til i bakgrunnen igjen og alt blir kaos. Dette problemet kom etter B2K pakka og jeg har aldri sett på maken før. Det er akkurat som om programmene nøytraliserer internett-tilgangen deres. Har pratet med både EA live support og Telenor, og begge hevder det ikke er noe feil ved deres systemer. Peker mot min PC. Det jeg har forsøkt er å åpne porter på ruteren til BF3, reparere spillfilene, reinstallere skype, UPnP er av heletida på ruter, pc og i skype( funker verken med eller uten uansett). Har også prøvd å slette tempfiler, gi andre porter til begge programmene. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre, kommer nok på flere ting jeg har prøvd med tida, men som sagt så hjelper ingenting. Det har vært et problem konstant siden 13-14 desember og har aldri vært noe lignende før annet enn de vanlige crashene mange har hatt med BF3. Det skjer med en gang VoIP programmer og BF3 blir kjørt sammen. Linja her er på 12mbps og har 15ms i ping på speedtest. Serverne jeg spiller på er sjelden over 40ms så det er noe galt her. Spiller jeg uten å bruke VoIP samtidig kan det fungere greit i et game, men lagge like ille i neste game. Håper noen gidder å komme med noen forslag på løsninger. Er på kanten til desperat,frustrert og rasende om dagen. Takker for alle svar. - Eirikop Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har du oppdatert lydkort driverene? Lenke til kommentar
Eirikop Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Fungerte ikke å oppdatere lyddrivere og 2 mann jeg snakka med på EAs live chat foreslo en clean boot som ikke hjalp heller... Det her er så rart og for jeg har ikke hørt om noen andre som har samme problemet verken av kjente eller på nett. Lenke til kommentar
Eirikop Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 ingen som har flere forslag? Systemgjennoppretning, oppdatere drivere, clean boot, ingen ting fikser det. Er iallefall pcen det er noe galt med for skype fungerer på laptopen mens jeg spiller, men ikke på samme pcen jeg kjører bf3 på. Om ingen har noe særlig med forslag får jeg reinstallere spillet, evt hele OSet Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Trådløst eller kablet nett? Sjekka kabel eller om andre uvedkommende driver å bruker båndbredde på nettet ditt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå