Diskutant Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei. Jeg har hatt problemet med at når jeg setter et program på pause, og starter igjen, så er det som om det jeg ser på "tar igjen" live-sendingen. Det som skjer er at jeg 1. trykker pause (i x tid) 2. trykker play 3. ser på 4. får beskjeden "Du er nå kommet til live-sendingen. Spol tilbake eller se live". Dette skal være fysisk umulig, da jeg ikke ser sendingen fortere enn den går live. Hva er det som skjer? Relativt irritert på hele Get, nå, egentlig. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvor lang tid er det snakk om? Hvis det er like lenge hver gang kan det tyde på at du har brukt hele bufferminnet. Kan stilles til max 90 minutter, men tror det er satt til 45 min. i fabrikkinnstillingene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Hmm.. Det kan være.. Bufferminnet står på 90 min, men trodde ikke jeg hadde pauset så lenge... Hmm.. Skal ta å se litt på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå