geir__hk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hei. Har vært trofast bruker av gratisutgaven til Zonealarm firewall. Har nå installert den nyeste versjonen (hadde versjon 9 ettellerannet før), versjon 10.1.065.000. Det er i forbindelse med nyinstallering av windows. Ingen "rester" etter gamle installasjoner er å finne. Det som er merkelig er at når ZA oppdager et "nytt" program som prøver å få tilgang til nettet så kommer dialogboksen opp, uten alternativ som tilbyr brukeren å bestemme om ZA skal huske valget eller ikke. For de av dere som bruker ZA - har dere samme erfaring, og finnes det innstillinger som kan gjøres for å få frem valget? Har forøvrig gått relativt grundig gjennom menyene, men har ikke funnet relevante oppslag i menyene for dette. Likeså er problemstillinga svært vanskelig å google seg frem til, da ethvert resultat peker til sider som bare forklarer bruken av ZA (for dummies-liknende nettsteder, etc.). Kjører forøvrig Windows XP (norsk) om det skulle ha betydning. [Edit] Vedlagt bilde viser skjermdum av hvordan ZA ser ut hos meg første gang jeg prøver å kjøre Opera. Endret 20. desember 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er visst ikke noe valg som heter det lenger. Programmet skal huske valgene automatisk nå. Etter det jeg kan finne ut da, ikke skyt meg hvis det ikke stemmer. Du kan sjekke om den husker valgene dine ved å gå inn på Application control section --> View Programs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå