Linnn9 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er jente og jeg kan overhodet ingenting om spill. Og jeg synes det er ekstremt kjedelig når alle kompisene mine fortaper seg inn i en verden av Call of Duty og Xbox. Blir litt som at dere gutta må sitte og høre på venninnene deres prate om sminke og shopping. Jeg har ps3, men spiller sjeldent. Har alltid likt å spille, så jeg tenkte jeg kunne gå til innkjøp av et fps-spill og øve meg litt. Hadde vært moro om jeg faktisk kunne spilt med de. Noen som har noen forslag til hva jeg kan starte med? Jeg aner jo ikke hvilke spill som er bra og ikke. For meg ser alle like ut:P Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Call of Duty og Battlefield er vell konsoll-spill. det er vell der man lærer og bli kjent med FPS. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Killzone serien er en fin og enkel casual start 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Killzone serien er en fin og enkel casual start kontrollerne er jo helt annerledes enn alt annet ute på markedet? 5 Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Som begynner ville jeg sagt Call of duty. Det beste call of duty spillet er etter min mening cod 4. Men modern warfare 3 virker heller ikke som et dumt kjøp. Jeg er mer en battlefield spiller selv, men tror Call of Duty er et greit spill og beggyne med. 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 1.. spillene er Korte (rundes på en kveld) 2.. Ai er ikke av de beste så de er fin øving i sikte mekanikk 3.. level design klassisk enkelt A til B så det er ingen mulighet til å rote seg bort eller gå feil .. flotte nybegynner spill Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 1.. spillene er Korte (rundes på en kveld) 2.. Ai er ikke av de beste så de er fin øving i sikte mekanikk 3.. level design klassisk enkelt A til B så det er ingen mulighet til å rote seg bort eller gå feil .. flotte nybegynner spill og call of duty er ikke kort? jeg rundet mw3 på 3,5 timer. AI i Killzone er faktisk utrolig bra sammenliknet med Call of Duty og visse andre skytere. og designet i Mw blir ikke enklere? Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja men cod kan man gå vidre med etter singel ,med en stort online comunety Killzone online har jeg ikke sett en post hær inne på gamer på flere månder Død som graven... så det er ikke noe å satse på i lengden Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja men cod kan man gå vidre med etter singel ,med en stort online comunety Killzone online har jeg ikke sett en post hær inne på gamer på flere månder Død som graven... så det er ikke noe å satse på i lengden men hvorfor ikke hoppe rett inn i cod? man trenger faktisk ikke noe form for "Skillz" for og få en god K/D. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Vill ikke si det se på pridecakes cod videoer så ser du at trening er viktig Han har lagt sjæl ned i cod å det har gitt resultater Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Mere at spillet er så konsoll vennelig :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kan folk gi faen i starte en konsoll vs. PC-krig hver jævla gang noen diskuterer FPS-spill? Tråden ligger under "Sony" og TS vil ha tips til PS3-spill. Fire innlegg som er off topic er slettet. Kommentarer på moderering tas på PM og ikke i tråden. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg er jente og jeg kan overhodet ingenting om spill. Og jeg synes det er ekstremt kjedelig når alle kompisene mine fortaper seg inn i en verden av Call of Duty og Xbox. Blir litt som at dere gutta må sitte og høre på venninnene deres prate om sminke og shopping. Jeg har ps3, men spiller sjeldent. Har alltid likt å spille, så jeg tenkte jeg kunne gå til innkjøp av et fps-spill og øve meg litt. Hadde vært moro om jeg faktisk kunne spilt med de. Noen som har noen forslag til hva jeg kan starte med? Jeg aner jo ikke hvilke spill som er bra og ikke. For meg ser alle like ut:P Jeg ville kjøpt Call of Duty Modern Warefare 3, det er sikkert et spill mange av kompisene dine spiller idag og om du starter på singleplayer biten så vil du bli lært det grunnleggende og mestre det underveis. Innen du er ferdig med spillet sitter nok det meste sånn passe og du føler du har milevis mer kontroll en hva du hadde når du satt deg ned første gang med spillet. Og når du har gått igjennom singleplayer biten så er det jo bare å prøve seg på litt multiplayer, her må du nok regne med at du vil få ganske så mye juling og det vil ta tid før du komme inn i dansen som er Call of Duty. Og så er det jo bare å joine med vennene dine å ha det litt gøy samens...skravle litt dritt over voice chatt å ha det gøy. Lykke til! EDIT: Og beklager for forum trollene, ignorer dem først som sist er det enkleste og beste Og velkommen til forumet forresten! Endret 20. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Linnn9 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Tusen takk for svar! Men hva er egentlig greia med Call of Duty? Er det noen handling? Hva er målet med det? Hver gang jeg ser noe fra det, så er det bare intens skyting fra alle bauer og kanter:P Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Tusen takk for svar! Men hva er egentlig greia med Call of Duty? Er det noen handling? Hva er målet med det? Hver gang jeg ser noe fra det, så er det bare intens skyting fra alle bauer og kanter:P Det er flere "mål", du har FFA, som er alle mot alle. Der handler det om og drepe 30 stk først uten noe hjelp fra andre. Så har du TDM, også kalt team deathmatch hvis jeg ikke tar feil. Der har du ett lag du samarbeider med og det er første man(lag) til og få 75 kills. Endret 21. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tusen takk for svar! Men hva er egentlig greia med Call of Duty? Er det noen handling? Hva er målet med det? Hver gang jeg ser noe fra det, så er det bare intens skyting fra alle bauer og kanter:P Singleplayer har handling, og er en fortsettelse på historien fra de to første Modern Warfare-spillene. Sånn ellers er det skyting fra alle bauer og kanter på onlinedelen, som kort fortalt er to lag som løper rundt og skyter hverandre for poeng (for å si det litt vel enkelt). Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvis du ikke er vandt til å spille spill som har et førstepersons-perspektiv så er Portal et godt sted å starte. Det er hverken et skytespill eller et actionspill men det kontrolleres på samme måte. Dessuten er det en av de beste spillopplevelsene fra de siste 10 årene. andre bra steder å begynne kan være Half-Life 2 eller Bioshock. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå