BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Pfft. Pyse.. Hvis hun virkelig er så tøff så kan du spørre henne også legge ut navnet her... Du får tro hva du vil. Jeg utleverer ikke en persons navn, adresse o.l bare for å overbevise deg. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Vil heller ha ei jente som slår enn som krangler i flere timer. No har eg ikkje opplevd no vold fra ei jente, men det er vold for meg å oppleve mas fra ei jente i flere timer. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Så du har tenkt å voldta henne, Balthier? Bra linje du holder. Ta det med ro, du kan sikkert finne noen andre jenter som ikke er sterke nok til å gjøre motstand i nabolaget ditt. Endret 11. juli 2012 av Pseudopod 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hater også, dette man skal gi kvinnene respekt for faen. trossalt de som føder barna våre og slikt :-) så til alle der ut gi respekt til kvinner det er alfa omega! Velger man ikke strengt tatt selv om man skal føde barn? Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Ok. HVem er hun. Navn og adresse takk. Dette er en sak for internett. (...)Pfft. Pyse.. Hvis hun virkelig er så tøff så kan du spørre henne også legge ut navnet her... He he, blir veldig mye tull fra deg, Balthier Og hvorfor skulle BuffyAnne måtte dokumentere at denne dama kan å sloss?? Tror du det finnes noen offentlig dokumentasjon på det? Skulle denne damas slossferdigheter ha blitt forska på og blitt publisert til det offentlige publikum, liksom? Som nevnt tidligere, overlegen aggresjon og slossferdighet kan gruse en fysisk sterkere person som mangler aggresjon og slossferdighet. Hvorfor må du ha dokumentasjon på det? En person i klassen min fra ungdomsskoletida (en gutt, vel å merke, men prinsippet er det samme) som ikke var veldig sterk fysisk, men veldig god på å sloss, gav den fysisk sterkeste eleven i klassen vår skikkelig trøbbel - jeg var selv vitne til dette - Nå stakk den fysisk sterkeste eleven av med en meget knapp seier. Ikke mye om å gjøre. Tro hva du vil om det. Endret 14. juli 2012 av RickyRon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå