EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Ja, men ka skjedde med YouRock. Ezio Endret 11. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Og det er en del av problemet. Vold fra kvinner mot menn oppfattes som humoristisk, ikke som et faktisk problem. det er egentelig det for di menn er den sterkere kjønnen. da blir det moesomt. For eskempel når en liten gutt slår en stor og høy mann Ezio Endret 11. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Uansett hvor sterk en kar er, så knekker nesa hans like lett. Og man har heller ikke muskler rundt pungen. Med rett teknikk så skal det ikke så alt for mye muskler til før man er sterk nok til å knekke en nese, eller i det minste få den til å blø en god del. Endret 11. juli 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det skal nesten være en gjenstand eller hardcore sucker punch til, for å knocke'n out i så tilfelle. Det du må forstå er at kvinner fysisk og mentalt er underlegne når det gjelder dominanse, og det uten unntak. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Selvsagt er det unntak. Jeg vet om ett kvinnfolk som kan, og har, banket dritten ut av mannfolk dobbel sin størrelse og med mye mer muskler. Endret 11. juli 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 OK. Hvor finnes de, Vis oss det før du kommer med slikt vrøvl. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Du må spøke. Hvordan skal jeg bevise det? Det sier seg selv at det finnes kvinnfolk som er unntaket for den reglen, selv om menn som regel har større makt i fysiske situasjoner pga sin overlegne styrke. Skal jeg liksom sende henne på deg eller noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det er du som kommer med helt ville påstander. Vis oss et bilde eller noe slikt. Det finnes ikke og det er derfor du bare kommer med bullshit! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) OK. Hvor finnes de, Vis oss det før du kommer med slikt vrøvl. De aller fleste kvinnelige proffboksere vil nok være i stand til å påføre ganske mye skade på en gjennomsnittlig mann som ikke selv driver med den slags, og spesielt dersom de er middelvekt eller høyere. Trenger du virkelig en kildehenvisning på at dette er mulig? Så, om du ikke benekter dette, men sier "men det er jo ikke mange proffboksere som går rundt å banker folk", så er dette fullstendig irrelevant. Du sier det er umulig, ikke at det er få av de. Endret 11. juli 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 OK. Hvor finnes de, Vis oss det før du kommer med slikt vrøvl. De aller fleste kvinnelige proffboksere vil nok være i stand til å påføre ganske mye skade på en gjennomsnittlig mann som ikke selv driver med den slags. Trenger du virkelig en kildehenvisning på at dette er mulig? Nei, det ville de ikke dersom de går opp med en gjennomsnittlig identisk trent mann. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hun jeg tenker på er ikke proffbokser eller noe slikt, men når hun blir sint.. oh fuck, da er det best å løpe, uansett hvor stor og sterk du tror du er. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Pfffft. Vær så snill da. HVa skal hun liksom gjøre? Lugge meg i håret? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Du vet ikke hva du prater om. Jeg har sett fult voksne menn som er større være REDD for henne, og hørt crazy historier hvor hun knekker neser og bruker knyttneve. Hun slang meg også ned trappa når vi var yngre. Hun er CRAZY. Da hjelper det ikke at man er sterkere. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 OK. Hvor finnes de, Vis oss det før du kommer med slikt vrøvl. De aller fleste kvinnelige proffboksere vil nok være i stand til å påføre ganske mye skade på en gjennomsnittlig mann som ikke selv driver med den slags. Trenger du virkelig en kildehenvisning på at dette er mulig? Nei, det ville de ikke dersom de går opp med en gjennomsnittlig identisk trent mann. Du burde egentlig begynne å lese hva som skrives. Du påstår det ikke er noen unntak, og når andre viser til at det absolutt er unntak så begynner du å snakke om "likt trent". Det er jo fullstendig irrelevant om de er likt trent. I befolkningen eksisterer det både godt trente og dårlig trente mannfolk, samt godt trente og dårlig trente kvinnfolk. Tror du man opererer med vektklasser ute "på byen"? "Du kan ikke sloss mot meg fordi jeg ikke er i like god form som deg"? Det er ikke sånn det fungerer, og derfor så er det fullt mulig at en godt trent kvinne kan slå hardt nok mot en dårlig trent mann til at det blir påført en betydelig mengde skade. Gjett hva dette kalles? Det kalles et unntak, noe du påstår ikke eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Før i tiden så hadde vi ett middel mot sånne. Det kalles heksebål. I dag så tas de bare når de vandrer alene i parken om kvelden. OK. Hvor finnes de, Vis oss det før du kommer med slikt vrøvl. De aller fleste kvinnelige proffboksere vil nok være i stand til å påføre ganske mye skade på en gjennomsnittlig mann som ikke selv driver med den slags. Trenger du virkelig en kildehenvisning på at dette er mulig? Nei, det ville de ikke dersom de går opp med en gjennomsnittlig identisk trent mann. Du burde egentlig begynne å lese hva som skrives. Du påstår det ikke er noen unntak, og når andre viser til at det absolutt er unntak så begynner du å snakke om "likt trent". Det er jo fullstendig irrelevant om de er likt trent. I befolkningen eksisterer det både godt trente og dårlig trente mannfolk, samt godt trente og dårlig trente kvinnfolk. Tror du man opererer med vektklasser ute "på byen"? "Du kan ikke sloss mot meg fordi jeg ikke er i like god form som deg"? Det er ikke sånn det fungerer, og derfor så er det fullt mulig at en godt trent kvinne kan slå hardt nok mot en dårlig trent mann til at det blir påført en betydelig mengde skade. Gjett hva dette kalles? Det kalles et unntak, noe du påstår ikke eksisterer. Kvinner er fra naturens side svakere enn menn. Det er det hele diskusjonen dreier seg om, sant? Ikke kom hit å påstå noe annet! Kvinnen er svak. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Før i tiden så hadde vi ett middel mot sånne. Det kalles heksebål. I dag så tas de bare når de vandrer alene i parken om kvelden. Du troller. Kan ikke være noe annet. Og hvis du hadde prøvd å ta henne her i parken om kvelden.. heh... håper du har opparbeidet deg gode pensjonspoeng i løpet av livet ditt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ok. HVem er hun. Navn og adresse takk. Dette er en sak for internett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ok. HVem er hun. Navn og adresse takk. Dette er en sak for internett. Ehm, nei. Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ok. HVem er hun. Navn og adresse takk. Dette er en sak for internett. Ehm, nei. Skjerp deg. Pfft. Pyse.. Hvis hun virkelig er så tøff så kan du spørre henne også legge ut navnet her... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå