Populært innlegg Mr. A Skrevet 20. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Slik er det å leve i et feminisert samfunn der kvinner kan gjøre som de vil takket være en haug manginaer som står parat til å rævkjøre andre menn på kvinners vegne. Levde med det hele barndommen og trodde det gikk over når man ble voksen. Så naiv går det an å bli. Er litt sykt at de mener de kan gjøre hva faen de vill bare fordi de er sett på som det svakere kjønn. 13 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har fått hardere slag før (gutter) Men hun traff meg med di små fingra inn i øyet så jeg har et blodsprengt øye Anmelding vil ikke være noen tjent. Det er en ting du må huske min venn: jenter er noen av de rareste skapningene til å vandre vår jord, de kan slå men ikke bli slått... Og om du hadde anmeldt henne for dette har jeg ingen tvil på at hun hadde gått til venninne sine og bitchet om det, venninnene hadde nok kommet en gjeng henn til deg og langet ut om hvor feig og kylling du var, nesten så det hadde grenset til mobbing... Det er bare slik jenter i ung alder håndterer problemene sine, skaper større problemer for andre... Nei la det heller ligge. (Nei dette gjelder absolutt ikke alle jenter, men jeg vet ikke om 1 eneste gutt som ville gjort slikt på den måten, så det må være lov å bruke termet "jenter" likevel...) 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg YouRock Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Vær rask til å ta bilder av skaden, finn noen som bekrefte at dette skjedde, også annmelder du det. Personlig ville jeg aldri slått tilbake, tror ikke engang jeg ville slått tilbake på en gutt engang. Men det er helt uakseptabelt å bli slått i heletatt, jente eller gutt. For alt jeg vet kan det jo ende med at du må betale erstating på klesplagget du faktisk sølte øl på. Men vært et forsøk. Lykke til. Jeg har tatt bilder nå nettop. Skal annmelde det i morgen. Har bartendere som vitner. 16 Lenke til kommentar
YouRock Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Slik er det å leve i et feminisert samfunn der kvinner kan gjøre som de vil takket være en haug manginaer som står parat til å rævkjøre andre menn på kvinners vegne. Levde med det hele barndommen og trodde det gikk over når man ble voksen. Så naiv går det an å bli. Er litt sykt at de mener de kan gjøre hva faen de vill bare fordi de er sett på som det svakere kjønn. Uten det dem har mellom bena hadde det vert minimalt med intresse og oppmerksomhet rundt jentene. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 20. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Kjenner det irriterer meg noe helt vannvittig at jenter skal få slå gutter uten konsekvenser. På min skole ble en gutt slått rett i bakken av ei jente, blod og alt mulig. Jenta slapp selvfølgelig unna med alt fordi hun var jente og søt. Dette føler jeg er ett ganske typisk eksempel. 29 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Nå har jeg blitt slått endel ganger av jenter, det har vært for at jeg har vært litt over kanten. Standard svar på en bitchslap fra min side er "Skal vi fortsette hjem til deg eller meg?". Endret 20. desember 2011 av Wisd0m 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er da bare å klaske henne tilbake. Det er selvfølgelig idioti og slå hardt tilbake, men et lite klask på kinnet hadde neppe tatt livet av noen. Nå slår jeg ikke folk selv, hverken gutter eller jenter, men ejg reagerer ikke om jeg ser at en kis gir en kvinne et lite klask som svar på at hun har slått han. Helt greit for min del. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg iNeo Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Er du tøff nok til å slå, er du tøff nok til å bli slått. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Skjønner at folk ikke er oppvokst med søstre når de har så store hemninger mot å banke jenter. 18 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg er lei av at jenter tror de kan gjøre hva de vil, men jeg vil alikevel aldri slå dem av prinsipp. 1 Lenke til kommentar
nxo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg har tatt bilder nå nettop. Skal annmelde det i morgen. Har bartendere som vitner. Du må ha mye erfaring med politiet...................... 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) sier jeg bare! I sangen hyller James Brown kvinnen, og hvordan damer er ufattelig mye bedre enn alt det menn har klart å finne på og komme opp med i løpet av årene. Poenget ditt er? Endret 21. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 sier jeg bare! I sangen hyller James Brown kvinnen, og hvordan damer er ufattelig mye bedre enn alt det menn har klart å finne på og komme opp med i løpet av årene. Poenget ditt er? når jeg tenker meg om, var ikke dette særlig gjennomtenkt! 3 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man burde kunne ta igjen med samme mynt egentlig. Det synes jeg, og det er det jeg har lyst til selv. Men man kommer neppe ut derfra uten hjelp fra ambulansepersonell. Og hadde ei venninne av meg slått en fyr av samme grunn og han slått tilbake. Da hadde jeg slått han selv. Er nok bare sånn det er. Beste du kunne gjort er å kjefte henne ned. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hadde tømt resten av ølet i fjeset hennes. Hvis hun angrep igjen ville jeg ha lagt mye trykk på punktene hun har like over kragebeine, slik at hun datt sammen. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Er en kompis som opplevde omtrent det samme. Trangt utested, han dulter borti ei jente og hun snur seg og klapper til han. Han klappet tilbake med samme kraft. Han fikk kjæresten hennes etter seg, men de pratet og kjæresten 'forsto' og ingen kjever ble knust. Fantastisk! Endret 31. desember 2011 av BuffyAnneSummers 18 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er en kompis som opplevde omtrent det samme. Trangt utested, han dulter borti ei jente og hun snur seg og klapper til han. Han klappet tilbake med samme kraft. Han fikk kjæresten hennes etter seg, men de pratet og kjæresten 'forsto' og ingen kjever ble knust. Fantastisk! Kompisen din var vel større enn typen til kjerringa han slo ned da 7 Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er en kompis som opplevde omtrent det samme. Trangt utested, han dulter borti ei jente og hun snur seg og klapper til han. Han klappet tilbake med samme kraft. Han fikk kjæresten hennes etter seg, men de pratet og kjæresten 'forsto' og ingen kjever ble knust. Fantastisk! Kompisen din var vel større enn typen til kjerringa han slo ned da Haha, du har så jævlig rett. Jeg vedder på at det var grunnen. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Neppe. Han er en spinkel liten fyr (ligner på en narkis fordi han er så tynn). Kjæresten var av den større ''smålig-bola'' typen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå