Amerikakoffert Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hei! Trenger litt hjelp med å finne to produkter; en bade and og en stor tekopp. Badeanda trenger ikke være særlig fancy, kan godt være en helt vanlig gul i plast. Tekoppen må være stor, en av de virkelig store om dere vet hva jeg snakker om? Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette i Trondheim? Endret 20. desember 2011 av Amerikakoffert Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Har du prøvd i "Helt Vanlig Badeand & Stoor Tekopp" butikken? Endret 20. desember 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Amerikakoffert Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Ting var et kjempe forslag når det gjaldt badeand! Aldri sett makan til utvalg av badeender! Når det gjelder en slik stor tekopp derimot, trenger jeg nok noen flere tips!. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Jeg så noen grassat svære tekopper på Kitch'n i går. Om kjeden finnes i Trondheim vet jeg ikke. EDIT: Joda, skal være både i sentrum, på Tiller og på Solsiden. Endret 24. desember 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå