Pubé Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 ...med abonnementet mitt. Skulle bytte fra kontantkort til abonnement. Fikk nytt simkort. Det fungerte ikke. Klagde. Skulle fikses snarest. Ble ikke fikset. Klagde igjen. Fikk en liten kompensasjon. Klagde igjen. Fikk en kompensasjon som dekka den første måneden med abonnementet jeg enda ikke har fått. (199kr) Fikk enda et simkort fire uker etter det første. Fungerte ikke. Klagde igjen. Klagde igjen skriftlig. Skrev at de enten fikk fiksa problemene før ferien, sende meg et nytt simkort med nytt nummer og alt innkommende det mitt opprinnelige nummer blir videresendt. Sa og at jeg er avhengig av mobilt nettverk i ferien og det abonnementet tilbyr. Svaret jeg nettopp fikk på mail: (Vennligst behold emnefeltet dersom du svarer på denne meldingen) Heisann Knut, Takk for din henvendelse! Vi kan se at du har vært i kontakt med oss opptil flere ganger ang. endring fra kontantkort til abonnement på telefonnummer: 92482265. Her er det opprettet en sak hvor vi fortsatt venter på svar. Vi kan se at du har vært i kontakt med oss etter denne eposten ble sendt per tlf på vår kundeservice. Grunnen til at det har tatt lengre tid enn normalt kommer av interne systemoppdatering vi har hatt. Dette er beklagelig, men til gjengjeld er det blitt gitt en kompensasjon på 250,-. Hvis du ønsker har du mulighet for å bestille deg ett nytt nummer med abonnement. Dette må gjøres pr. telefon på 06060. Ønsker deg en fortreffelig dag! Med vennlig hilsen Ruben Kundekonsulent | Chess Communication AS Tlf: 06060 | Helvete altså! Jeg har IKKE vært i kontakt med dem etter jeg sendte mail. Jeg har nå gått i SEKS UKER uten en fungerende mobil. Jeg har blitt lovet et fungerende simkort innen en dag, tre ganger nå. Noe som da ikke akkurat har blitt innvilget. Så hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Fyrer deg til helvete opp over kundechat, ber de reise og ryke, så bytter du til en annen operatør. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Skulle ønske jeg klarte det. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bare si opp? Tar deg maks en time å endre operatør. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Problemet er at hele familien har chess. Fri familie opplegg mao. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er slik det har seg. Da har ikke jeg noe mer å komme med, dessverre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Ringte igjen, møtte på en hyggelig fyr, han gikk bort til tekniske avdeling for å be dem om å ordne ting med en gang. Men de var ferdig for dagen. Så han skulle purre i morra tidlig. Ringer vel i 3 tiden om jeg ikke har hørt noe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Problemet er at hele familien har chess. Fri familie opplegg mao. Da får du hele familien til å bytte operatør, med bakgrunn i denne historien Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja! Gjør opprør mot jævlene! Gjorde det samme mot canal digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå