appelsinbrus Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal ha meg ny telefon (les: lomme-pc), og er gira på noe a la N900. Vil gjerne ha tastatur som på denne, men MÅ ikke ha det. Den må være Linux-basert, feks med Maemo. Den bør dessuten være kjapp (viktig), takle multitasking, ha samme tilkoblingsmuligheter som N900, feks IEEE 802.11 b/g, blåtann osv, ha godt kamera, god skjerm, jack-utgang osv osv. Noen forslag? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er vel bare Nokia N9 som gjelder, med mindre du synes Android er Linux nok. Men du er vel først og fremst ute etter et skikkelig GNU userspace? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Du kan vel kjøpe en nexustelefon (galaxy nexus kanskje) og legge inn Meego (ikke Meego Harmattan)? Om ikke: Nokia N9. Ikke helt en N900, though. Endret 20. desember 2011 av Slai Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Det er vel bare Nokia N9 som gjelder, med mindre du synes Android er Linux nok. Men du er vel først og fremst ute etter et skikkelig GNU userspace? Har vært inne på tanken, og for den bruken jeg har for øyeblikket virker det som om Android kan fungere. Men problemet kommer jo om jeg noen måneder frem i tid vil ha den til å utføre oppgaver den ikke er i stand til å gjøre. Gnu userspace er fint ja. Du kan vel kjøpe en nexustelefon (galaxy nexus kanskje) og legge inn Meego (ikke Meego Harmattan)? Om ikke: Nokia N9. Ikke helt en N900, though. Kikka på N9 i stad. Ikke helt det jeg er ute etter. Det er heller ikke Galaxy Nexus, som koster en arm... hehe.Får liksom N900 til et par tusen. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Å, den må forresten også ha et (veldig) godt nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå