elkenzaal Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei, Hadde lenge sett for meg en 23/24" skjerm på maskinen jeg skal sette sammen, men da jeg spurte samboeren om hvor stor skjerm hun ønsket, så sa hun så stor som mulig. Jeg tenkte da 27", og hun var ikke negativ til 5000,- for en slik. Så da har prioriteringene endret seg Spørsmålet er da hvilken av disse to skjermene som er best? Blir som nevnt i tidligere poster en del spilling av type Diablo 3, SC2, Skyrim ol. Og en god del biledredigering og vanlig dokumentbehandling. Spørsmålet er også om skjermkortet jeg hadde sett for meg er godt nok når man kommer opp i slike oppløsninger? Kjøper jeg en så god skjerm så vil jeg gjerne ha litt grei ytelse også, selv om ikke mine spill er de mest krevende kanskje. Skjermkortet jeg i utgangspunktet tenkte på var ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP 1GB Her er linker til test av skjermene: Fujitsu P27T-6 IPS Dell U2711 Regner med å bli fornøyd med begge skjermene, men det er kanskje noen forskjeller som betyr noe likevel? Takker Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Svarene du vil få på dette blir høyst sannsynlig veldig subjektive da jeg ikke helt ser at noen sitter på en flerskjermsløsning hvor de har en skjerm av hver type og kan komme med en objektiv sammenligning. Lenke til kommentar
elkenzaal Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Det forstår jeg jo Er likevel mange som mener sin egen skjerm er best, og Dell-skjermen er vel den som er mest solgt av de to. Heller likevel mot Fujitsu.. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det forstår jeg jo Er likevel mange som mener sin egen skjerm er best, og Dell-skjermen er vel den som er mest solgt av de to. Heller likevel mot Fujitsu.. Takk for svar uansett Unnskyld at jeg ikke kommer med noe konstruktivt her, men fungerer mer som en *bump*, for dette er i utgangspunktet de to skjermene det står mellom for meg også. Dell fordi jeg har lest mye bra om den, og Fujitsu'en fordi den er på tilbud hos komplett og ser ut til å ha fått bra tilbakemelding også... Hadde du en link til test av den fujitsuen Elkenzaal? Sliter med å finne noe vettugt på nettet selv om den skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå