kasamo2 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei, jeg har bestilt anlegget Logitech z-906 på komplett for noen få dager siden. Jeg har ikke betalt det enda, siden jeg betaler med postoppgrav. Det jeg da lurer på er om noen vet om det er noen mulighet for at jeg kan få det til prisen 1499kr som gjelder kun idag. Jeg har sendt de en epost, men jeg tviler på at det lar seg fikse er ikke mer en 300kr det er snakk om. Men litt små irriterende uansett Å vis noen andre har lyst og bestille det anlegget vet dere ihvertfall at det ligger til 1499kr kun idag ^^ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 I værste fall kan du jo bare benytte deg av angreretten, og bestille anlegget på nytt til den nye prisen... Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 I værste fall kan du jo bare benytte deg av angreretten, og bestille anlegget på nytt til den nye prisen... Ja, jeg tenkte på det Men må jeg da betale for frakta tebake igjen ? vis jeg må det tjener jeg ikke noe på det tror jeg Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Vet ikke hva Komplett sier i retningslinjene sine, og ikke gidder jeg å lese kjøpsvilkårene heller - men om du ikke har betalt for den, og ikke hentet den på posten - kan du vel bare la den ligge der? Etter 14 dager skal den bli returnert til avsender. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Komplett sender en faktura eller noe slikt på retur frakten for uavhenta varer. Selv om det er kun 300,- det er snakk som, så er det uansett kjipt. Men nå er vel prisen som det originalt bestilt på her også ekstremt mye billigere enn normalt hvis jeg ikke husker feil, så det er jo uansett en god handel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå