pavllion Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor er Lenovo unødvendig om den bare skal stå stille på et bord? I forhold til Acer og HP i 5 tusen klassen så er jo Lenovo ordentlig kvalitet. Lenovo maskiner har tapt seg enormt etter at de overtok produksjonen fra IBM så det er vrøvl. Og hvorfor skulle Lenovo passe bedre til en gammel mann enn f.eks en Acer?? Det er ikke sjåførbukser vi snakker om her. Har selv en Lenovo av IBM som er helt fantastisk i bruk, derfor jeg sier det. Har ingen grunn til å lure noen Jeg sier videre også at Lenovo er ordentlig kvalitet da jeg aldri har hatt problemer med min, men jeg har hatt flere Acer maskiner som rett og slett døde etterhvert. Gamle folk vil ha noe å stole på, jeg stoler ikke på Acer, du stoler ikke på Lenovo. Greit. Er ikke Asus gode maskiner? Har hørt at folk har mindre problemer med dem og de bråker ikke så mye med vifte Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Når store firmaer på flere hundre ansatte som alltid har kjørt maskiner fra IBM ser seg nødt til å bytte til andre produsenter pga av store problemer med Lenovo maskiner så er det mer enn god nok grunn for meg til å tvile på at Lenovo ikke lenger står for den kvaliteten de en gang gjorde. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg snakker av personlig erfaring, ikke ting jeg har lest om andre firma! Til han her over, Asus har helt greie maskiner etter min mening. Men folk her er vist ikke ute etter mine meninger Endret 20. desember 2011 av Extremer Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er ikke noe jeg har lest men erfaringer fra systemadministratorer i disse bedriftene som er veldig skuffet over kvalitetssenkningen på dette merket. IBM var fantastiske maskiner, Lenovo er ikke det samme som IBM desverre. Lenke til kommentar
Pelikan9 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 http://prisguide.tek.no/produkt/asus-x73by-151145 ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå