Bruker-168731 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 er hvit ipad 2 bedre enn svart ipad 2? de hadde bare hvite ipader igjen i alle butikkene jeg spurte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hva som er best kommer an på hva som står best med innredningen/bilen/mobilen/whatever din. Utenom fargen er de identiske (sett at det er samme modell). Så det er ingen fare ved å velge det ene eller det andre. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Personlig så synes jeg at den hvite er fin, og jeg er så lei av sorte ting og ønsker hvitt velkommen. Hva du derimot mener er noe helt annet Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Sleit akkurat med det samme...så kjøpte en av hver. Skal selv ha 1, og 1 til kona. Så får hun bestemme hvilken farge. Samma rakker'n for meg Lenke til kommentar
bengh Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hvit for damene - gutta kjøper svart med mindre de er såre i rumpa :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå