Gå til innhold

Spørsmål vedrørende annonym funksjonen.

4 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med slik annonym funksjonen er nå?

• Ja
      0
    • Nei
      1
    • Bryr meg egentlig ikke
      3

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke noe imot den funksjonen, når det krevde at man først måtte ha en bruker for å ta den ibruk.

Men nå som alle kan skrive som annonym så blir jeg bare irritert.

Jeg er så lei av å lese tråder som er fullstendig BS og patetiske folk som troller rundt på forumet. Det hadde i min mening vært mye bedre om man gikk tilbake til den løsningen som vi hadde før.

Hva er grunnen til at alle kan skrive som annonym?

Er det pga 'forumet' vil tiltrekke seg flere folk?

For å ta Kvinneguiden som et eksempel så har det jo tatt helt av, og om Diskusjon blir slik så tror jeg vil finne meg et annet sted å henge på.

Edit:

Og før kunne man hvertfall se om det var TS som svarte i en tråd som var startet av en annonym.

Nå skrives det bare i innlegget at det er "TS" som svarer.

Noe ingen kan vite stemmer eller ei, bare rot i mine øyne.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er grunnen til at alle kan skrive som annonym?

Det er av hensyn til brukeres personvern.

Det er ikke alle som ønsker å skrive om sensitive ting om det blir liggende lagret i våre databaser, knyttet opp mot en e-post eller annet som kan identifisere vedkommende.

Rent kommersielt ville vi vært mer interessert i å vite alt om deg, gjerne også ha kredittkortet ditt, slik at vi enklere kunne tjent penger på deg.

Det er ikke tilfellet her. Grunnen er ene og alene av hensyn til brukerne.

Når det er sagt er det vel krav om at man er logget inn for å kunne benytte seg av anonym posting (med mindre noe teknisk har medført endringer den siste tid, jeg har ikke full kontroll på alt (men ikke si det til noen)). :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde vel litt for lite research, trodde at man ikke trengte å ha en bruker for å skrive som annonym.

Men jeg synes forsatt at det funksjonen var bedre før, da den gjaldt kun for sensitiv informasjon, siden nå kan vel man skrive som annonym overalt på forumet?

Har dessverre ikke en link til tråden jeg leste angående forandringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...