Kebab GUD Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Alle etter 86 er teite:p alle som er født på slutten av 80-tallet er idioter (regner 85 som midt pungtet) /me skal skryte med å vvære født på starten! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 til og med 85 er idioter? eller er det opp til 85 er normale? synst at 85 er det klart mest geniale genrasjonen, før 85 var det prototyper, 85 ble midtpunktet der de beste modellene kom. så etter 85 ble det bare desperate forsøk fra produsentens side og tjene penger. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du gikk glipp av å kunne se en Guns N' Roses konsert live ? Jeg var tilstede da Guns N' Roses spilte på Valle Hovin tidlig på nittitallet, en god konsert forøvrig! 80-tallet inneholdt det meste, inkludert bra musikk o.l. Du må huske at de fleste ikke liker det beste, slik det er i dag. Tenk deg noen år frem i tid, vil 90-tallet huskes for euro-dance og bole-bukser eller vil man trekke frem andre musikkretninger og klesplagg? Om man bare undersøker litt vil man se at det kom masse glimrende musikk på 80-tallet, i tillegg til all den driten man ler av og danser til på temafester. Jeg er en stor fan av 80-tallet! Og 60-tallet, 70-tallet osv.. Hver tidsepoke står for mye bra. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 (01:07:31) * BjaA hører på Nena - 99 Luftballons(01:07:49) (BjaA) 80 tallet!! (01:08:02) (BjaA) det husker jeg veldig godt, jeg var vell ca 2 år gammel maks (01:08:28) * K-DoG var 6 da 80-tallet sluttet .... 10 da det sluttet i norge! Dette sier litt om Norge og 80 tallet Så norge hang litt etter alså.... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg sier bare: "Eighttiees Rules". Savner Rick Astley og Michael Bolton fælt. Ellers så er jeg uberfan av ALF, han romvesenet som bodde hos en "vanlig" amerikansk åttitalsfamilie. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg sier bare: "Eighttiees Rules". Savner Rick Astley og Michael Bolton fælt. Ellers så er jeg uberfan av ALF, han romvesenet som bodde hos en "vanlig" amerikansk åttitalsfamilie. eg kan faktisk huska alf! da va konge!! når det gjelder musikk så va slutten på 80-tallet og begynelsen på 90-tallet kjempebra... Eg såg litt fra ein mtv-avards med m.jackson fra tidleg på nittitalet her ein dag, du får ikkje meir sjow en dei laga på den tida! berre tenk på alle "awardsane" no som berre er prega av "yoyoyo mo,ther,fuc,ker"......... ikkje gløym rocken: metallica i starten va berre best! europe - the final countdown osv sjøl e eg fem-å-åtti model, huske ikkje så møkje men av da eg har hørt sett i media om åttitalet så va da eit bra tiår(utenom klær/hår, har sett bilde av mamma og pappa fra eg va liten, fysj a meg) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Iron Maiden!! Det absolutt beste som skjedde på 80 tallet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vet dere hva? Halvsju ligger og råtner på lagrene til NRK. Jeg var i prat med dem for en stund siden for å prøve å få en kopi av noe, men de sa at filmrullene var ganske slitne og var i fare for å få i oppløsning om de ble spillt av. Halvsju er heller ikke prioritert når det gjelder konvertering av gamle ruller til digitalt. Hun jeg pratet med regnet med at rullene ville ligge kanskje et tiår til til de er helt ødelagte og så kastes på dynga. Halvsju.. det mest legendariske tv-programmet for barn og ungdom som noen gang har vært ! Det en tragedie at det skal gå tapt for alltid Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vet dere hva? Halvsju ligger og råtner på lagrene til NRK. Jeg var i prat med dem for en stund siden for å prøve å få en kopi av noe, men de sa at filmrullene var ganske slitne og var i fare for å få i oppløsning om de ble spillt av. Halvsju er heller ikke prioritert når det gjelder konvertering av gamle ruller til digitalt. Hun jeg pratet med regnet med at rullene ville ligge kanskje et tiår til til de er helt ødelagte og så kastes på dynga. Halvsju.. det mest legendariske tv-programmet for barn og ungdom som noen gang har vært ! Det en tragedie at det skal gå tapt for alltid ikkje att eg såg på da når eg va liten, men så e da jo da samma som "midt i smørøyet" så eg har jo eit forhold til det forda... pluss att foreldra mine såg på det då dei var teens! e for gala att da ska verta ødelagt på den måten! fy NRK Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 musikken på den tida var genial osv Umm.. Mesteparten av musikken va jo ganske sucky... javell, så hva sier du til alle de Metallica Låtene som kom på den tida? Eller til Video kill the radio star? denne sangen du nevner som en ypperlig 80-tallssang er faktisk laget i -79, riktignok ble den utgitt på slutten av -79 og er med på alle "greatest hits" fra 80-tallet men den er altså fra -79. så er det sagt.... ellers var de veldig mye bra med 80-tallet nevner bare menn at work og harold faltermeyer!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Alle etter 86 er teite:p alle som er født på slutten av 80-tallet er idioter (regner 85 som midt pungtet) /me skal skryte med å vvære født på starten! Bare pass deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå